BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2024, 07:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Nadchodzące zmiany w PoRD
PostNapisane: 4 lutego 2020, 15:26 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15731
alduwiel napisał(a):
Z tego wszystkie co tam jest są jedyną alternatywą ;)

Wszędzie chodzi o kasę dla siebie. Korwin na listach wyborczych obsadził swoich dwóch synów, żonę i synową. Wyborcy mieli decydujący głos, ale nie zmienia to faktu, że nepotyzm pełną gębą :rotfl: .

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nadchodzące zmiany w PoRD
PostNapisane: 4 lutego 2020, 15:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8235
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Poł roku rzadow Korwina i byśmy mieli wzrost na poziomie min 10% ;)

ja nie mowię,ze on jest idealny, ale .... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nadchodzące zmiany w PoRD
PostNapisane: 4 lutego 2020, 18:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Korwin z Wojtkiem w dawnych czasach organizowali imprezy w moich rodzinnych stronach, często ich widziałem na koniu, albo w amfibii - ciekawa postać, ale dziwnie dobiera współpracowników, stąd ciągle zakłada jakieś partie, odchodzi, buduje konfederację, by po wyborach się rozpadła - mi osobiście mimo całej sympatii nie wydaje się by potrafił coś solidnego zbudować, patrzącchociażby przez pryzmat jego życiorysu i zamiłowania do "przyjaciół " że wschodu.

Naciski są oczywiście że strony Unii która martwi się o nasze kiepskie statystyki, które jednak patrząc na lata 90' naprawdę mocno się poprawiły (tak samo emisja CO2, ale ktoś bystry ustawił pkt zero/odniesienia w dziwnym "miejscu")

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nadchodzące zmiany w PoRD
PostNapisane: 4 lutego 2020, 18:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8235
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Korwin jest geniuszem w swojej branży tylko czasem mu sie zdazy klepnąć jakąs glupotkę ;), i nie dziw się , ze twierdzi , aby się dogadywac z Rosją. Ja Ci powiem lepiej zebysmy i jednych i drugich mieli za kumpli. A polityka usraela jaką ochoczo wprowadza nasz rzad to nic dobrego dla nas Polakow i historia juz nie raz pokazala ile warta jest nasza przyjazn z zachodem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nadchodzące zmiany w PoRD
PostNapisane: 4 lutego 2020, 18:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Kuce z kompromitacji to jest jeszcze lepsza beka niż kukle bolące po pis-ie :super:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nadchodzące zmiany w PoRD
PostNapisane: 4 lutego 2020, 20:17 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Ja też na konfe głosowałem, a mentzena to mam polajkowanego na fb, bo genialne wywiady daje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nadchodzące zmiany w PoRD
PostNapisane: 5 lutego 2020, 13:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2705
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Tomek napisał(a):
Kuce z kompromitacji to jest jeszcze lepsza beka niż kukle bolące po pis-ie


Może napisz na kogo głosowałeś lub na kogo oddałbyś swój głos z jakimś krótkim uzasadnieniem. Chętnie przeczytam.

kai napisał(a):
a mentzena to mam polajkowanego na fb,

x2

Bardzo rzeczowo i konkretnie się wypowiada. Lubię go słuchać. Jedna z lepszych osób z Konfederacji, szkoda że zabrakło go w sejmie.

alduwiel napisał(a):
Korwin jest geniuszem w swojej branży tylko czasem mu sie zdazy klepnąć jakąs glupotkę


Czasem coś palnie, czasem przekręcą jego wypowiedź. Generalnie jak coś palnie to jest w każdej telewizji, jak mówi ok to nawet nie ma informacji że cokolwiek powiedział. Taki tam urok naszych mediów apolitycznych.

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nadchodzące zmiany w PoRD
PostNapisane: 6 lutego 2020, 21:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 91
Posty: 1344
Lokalizacja: Betonowy Las, 3 Stawy ;P
Moje BMW: Sej 1.1
Kod silnika: Sporting?
Polskę kocham, polityki nienawidzę ale fotkę jakąś mam ;) :rotfl: :zdrowko:

Obrazek

_________________
Forumowiczu drogi wpadaj na spoty w Katowicach wszystko w dziale:
Spoty & Zloty-[Katowice]

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nadchodzące zmiany w PoRD
PostNapisane: 10 lutego 2020, 16:41 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i

Do projektu ustawy można zgłosić swoje uwagi tutaj:


1. Wchodzicie na stronę http://legislacja.rcl.gov.pl, klikacie tam "Projekty ustaw",
2. Potem na liście przy dacie 31-01-2020 jest projekt "Projekt ustawy o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz ustawy o kierujących pojazdami" - klikacie go.
3. Na nowej stronie zjeżdżacie niżej do tabelki i klikacie "3. Konsultacje publiczne" - otworzą się dodatkowe opcje. Projekt to bełkot nowych przepisów, uzasadnienie to bełkot uzasadniający tamten bełkot - to jest nieważne.
4. Wtedy pod tytułem projekty ustawy napisanymi czerwonymi, dużymi literami jest odnośnik "Wyślij komentarz do projektu" - klikniecie tam i będziecie mieli pewność, że do RCL dotrze wasz komentarz

Możecie też pisać maila na: sekretariatSKR@mi.gov.pl

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nadchodzące zmiany w PoRD
PostNapisane: 7 marca 2020, 18:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
https://motoryzacja.interia.pl/raporty/ ... Id,4366170

bardzo fajnie opisany temat przejść
Cytuj:
Premier Mateusz Morawiecki zapowiedział zmianę Prawa o ruchu drogowym, w ramach której piesi zyskać mają pierwszeństwo zanim jeszcze wkroczą na przejście. Zwolennicy proponowanego rozwiązania wskazują, że tego typu przepisy od lat funkcjonują m.in. w Niemczech, Hiszpanii czy Skandynawii. Czy aby na pewno?

Twierdzenie, że w wymienionych krajach piesi mają pierwszeństwo przed przejściem ociera się - niestety - o demagogię. Wypada bowiem zdawać sobie sprawę, że - na masową skalę - stosowane są tam tzw. przejścia "sugerowane", przed którymi piesi muszą ustępować pierwszeństwa pojazdom!

Aktywiści opowiadający się za przyznaniem pieszych dodatkowych uprawnień zapominają dodać, że w wymienionych państwach, które często stawiane są w Polsce za wzór, funkcjonują dwa typu przejść dla pieszych. Klasyczne - znane z polskich dróg - zebry oraz tzw. furty/brody. To wyznaczone liniami "ścieżki", po których poruszać się mogą właśnie niechronieni uczestnicy ruchu.

Trzeba jednak wiedzieć, że np. Niemczech furty występują wyłącznie w połączeniu z sygnalizacją świetlną i jest ich nieporównywalnie więcej niż zebr. Na tego typu obiekcie pierwszeństwo pieszego wynika wyłącznie z działania świateł. Co więcej - po ich wyłączeniu - furta przestaje pełnić funkcję przejścia dla pieszych! Oznacza, to że chcąc przejść na drugą stronę, pieszy zobowiązany jest przepuścić wszystkie nadjeżdżające pojazdy. W większości niemieckich (i nie tylko) miast - na jedną klasyczną zebrę przypada nawet kilkadziesiąt(!) furtów, na których ruchem steruje sygnalizacja świetlna.

Furty/brody to niejedyne alternatywne rozwiązanie stosowane, by ułatwić życie pieszym i kierowcom. We wspomnianych krajach powszechnie wykorzystuje są również tzw. azyle czyli "przejścia sugerowane" - obszary wyznaczone przez zarządców dróg do bezpiecznego przekraczania jezdni przez pieszych, które jednak - w myśl przepisów - nie są przejściami (m.in. brak oznakowania pionowego). Takie rozwiązania spotkamy np. przy dworcach, uczelniach czy w okolicach obiektów użyteczności publicznej. Również w takim przypadku pieszy zobowiązany jest do ustąpienia pierwszeństwa pojazdom i przekracza jezdnię wyłącznie na własną odpowiedzialność! Stosunek azylów do klasycznych zebr również wynosi kilkadziesiąt(!) do jednego. Tego typu rozwiązania masowo wykorzystywane są np. przy przystankach autobusowych, gdzie - w Polsce - zawsze stosowane są klasyczne zebry. Mówiąc inaczej - osoby zmierzające na lub z przystanku NIE MAJĄ pierwszeństwa przed ruchem kołowym!

Czujemy się też w obowiązku wyjaśnić, że w wielu niemieckich miejscowościach klasyczne zebry, gdzie pieszy rzeczywiście ma pierwszeństwo jeszcze przed przejściem, policzyć można - to nie żart - na palcach JEDNEJ ręki. Co więcej - stosowane są one wyłącznie na drogach jednojezdniowych i tam, gdzie prędkość nie przekracza 50 km/h. Najczęściej w okolicach szkół podstawowych lub przedszkoli.

W całych Niemczech nie znajdziecie też ANI JEDNEGO PRZEJŚCIA typu "zebra" przez jezdnię o dwóch pasach ruchu w jednym kierunku! W ten prosty sposób rozwiązano znany z polskich ulic problem wyprzedzania na przejściach dla pieszych. Warto dodać, że przejścia przez dwa pasy w jednym kierunku zlikwidowano jeszcze w na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. Już wówczas niemieccy inżynierowie uznali, że przy ówczesnym natężeniu ruchu są one skrajnie niebezpieczne dla pieszych i często nie dają kierowcy możliwości zauważenia pieszego.


Zwolennicy nowych przepisów, jako wzór często przywołują również kraje Skandynawii. Tam, rzeczywiście - piesi mają pierwszeństwo przed przejściem, a klasyczne "zebry" to stosunkowo częsty widok. Trzeba jednak zdawać sobie sprawę z druzgocącej różnicy w gęstości zaludnienia (nawet 4x mniej niż w Polsce) oraz stosowanych rozwiązań inżynieryjnych. Przykładowo w Norwegii praktycznie nie spotyka się klasycznych zebr w ciągach dróg krajowych. Standardem są tutaj przejścia podziemne. Co więcej, klasyczna zebra poprzedzona jest z reguły obiektem inżynieryjnym mającym wymusić na kierowcy zmniejszenie prędkości - jak np. progi zwalniające.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Nadchodzące zmiany w PoRD
PostNapisane: 9 grudnia 2020, 00:04 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Drugie posiedzenie Zespołu Parlamentarnego ds. Obrony Praw kierowców - dyskusja odnośnie nadchodzących zmian w PoRD.


_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL