BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 października 2024, 03:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: wycena
PostNapisane: 22 marca 2016, 08:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Cześć. W tym temacie możecie pisać prośby o wycenę produktów do aut. Nie tylko BMW ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 27 marca 2016, 22:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
No pieknie!!! Ty mi tu piszesz jak ja juz olej do eMki zalałem.
Proszę o wycene 10 w60 do mnie dwie banieczki. Bede robil panewy to odrazu olejek nowy zaleję ;-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 28 marca 2016, 19:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Koko. napisał(a):
Proszę o wycene 10 w60

są dwie opcje
CFS 10w60 -->> http://piatekolo.pl/node/133

lub
CFS 10w60 NT -->> http://piatekolo.pl/node/117

wg mnie lepszą ochronę przy wykorzystaniu potencjału M5 da CFS 10w60 NT, choć bazowemu CFS 10w60 niczego zarzucić nie można - wybór zawsze po stronie klienta :)

CFS 10w60 5L - 266,62
CFS 10w60 1L - 61,22

lub
CFS 10w60 NT 5L - 317,91
CFS 10W60 NT 1L - 71,48

PS nie wiem kto Ci będzie podkładał panewki, ale warto pomyśleć o "mokrym" starcie, czyli oleju do składania silników (nie spływa, w pełni mieszalny ze wszystkimi olejami)
http://piatekolo.pl/node/140
dostępny w saszetkach 30ml oraz opakowaniach 1L i 5L
saszetka - 11,90

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 28 marca 2016, 20:13 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
rorafalki napisał(a):
PS nie wiem kto Ci będzie podkładał panewki, ale warto pomyśleć o "mokrym" starcie, czyli oleju do składania silników (nie spływa, w pełni mieszalny ze wszystkimi olejami)

Używałem tego smarowidła właśnie od Millersa podczas wymiany panewek korbowodowych. Wszystko git, nic się nie zatarło, nic nie wybuchło, korba bokiem nie wyszła. Na r6 starczyła spoko jedna saszetka.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 29 marca 2016, 09:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2703
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
5w30
5w40
0w40

do m52b28

czy filtr oleju też da radę?
płukankę LM2662?

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 29 marca 2016, 10:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
wladekkow napisał(a):
5w30
5w40
0w40

do m52b28

czy filtr oleju też da radę?
płukankę LM2662?

sporo zależy od stylu jazdy i przeznaczenia, wg mnie sprawdzi się tu zarówno 5w40, 0w40 jak i przy dynamicznej jeździe 5w50

do normalnego użytkowania:
trident 5w40 5L - 144,17
trident 5w40 1L - 35,08

do dynamicznej jazdy:
xf 5w40 5L - 189,14
xf 5w40 1L - 45,32

do dynamicznej jazdy i jeśli trochę górę słychać:
xf 0w40 5L - 234,25
xf 0w40 1L - 54,35

do dynamicznej jazdy, jeśli trochę "bierze"
xf 5w50 5L - 209,26
xf 5w50 1L - 49,34

płukanka Millers - 21,87

filtr oleju Knecht OX154/1D OEKO - 22,77

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 29 marca 2016, 11:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2703
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
Dzięki za info, niebawem napadnie mnie wymiana oliwy to się będę odzywał.

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 29 marca 2016, 11:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jakbyś miał więcej pytań etc. to pisz śmiało - w temacie lub PW :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 29 marca 2016, 11:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
To i ja poprosze o wycenę :cwaniak:

do E30:

płyn hamulcowy dot 5.1
płyn do wspomagania

do E46:

płyn hamulcowy dot 5.1

do E53:

olej do dyferencjałów przód i tył

Oleje silnikowe, filtry i płukanki wkrótce ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 29 marca 2016, 13:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Junior Vintage napisał(a):
płyn hamulcowy dot 5.1

Performance brake fluid 5.1 500ml - 33,73
do E46 i E30 myślę, że 3x500ml wystarczy

Junior Vintage napisał(a):
płyn do wspomagania

dextron III 1L - 43,45

Junior Vintage napisał(a):
do E53:

olej do dyferencjałów przód i tył

zarówno do przodu (0,6L) jak i do tyłu (1,4L) idzie TRX synth 75w90, 1L - 54,44

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 29 marca 2016, 14:31 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 43
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57d30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=152132
to i ja jestem ciekaw co mi zaproponujesz do e39 530dA przebieg 295tys km, jazda głownie po mieście, jak jest taka możliwość z kompletem filtrów. do tej pory był castroll 0w40 praktycznie brak poboru między wymianami


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 29 marca 2016, 14:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Mechatronik napisał(a):
to i ja jestem ciekaw co mi zaproponujesz do e39 530dA przebieg 295tys km, jazda głownie po mieście, jak jest taka możliwość z kompletem filtrów. do tej pory był castroll 0w40 praktycznie brak poboru między wymianami

wg mnie:
płukanka (najlepiej co wymianę, a przy zmianie firmy lub parametrów obowiązkowo) Millers engine flush - 21,87
uważam, że w M57 świetnie sprawdza się
xf longlife 5w40 5L - 189,14
xf longlife 5w40 1L - 45,32
lub jeszcze lepsza ochrona (z nanotechnologią, redukcja tarcia, mniejsze spalanie)
EE longlife 5w40 5L - 215,37
EE longlife 5w40 1L - 50,57

filtry:
oleju Knecht OX156D OEKO - 35,25
paliwa Knecht KL160/1 - 108,16
powietrza Knecht LX818 - 109,68
kabinowe z węglem (kpl.=2szt.) Knecht LAK73/S - 172,41

oczywiście filtry można również tańsze (np. Filtron, JC premium) jak i trochę droższe (Bosch, Mann), wg mnie optymalnym wyborem cena/jakość jest Knecht

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 29 marca 2016, 19:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: E46 318Ci
Kod silnika: N42B20A
Mnie interesuje olej 5L do silnika N42, miałem lany 5w40 i przy takim chciałbym pozostać.

EE Longlife 5w40 lub XF Longlife 5w40


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 30 marca 2016, 07:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Spectron napisał(a):
Mnie interesuje olej 5L do silnika N42, miałem lany 5w40 i przy takim chciałbym pozostać.

EE Longlife 5w40 lub XF Longlife 5w40

zarówno jeden jak i drugi jest dobrym wyborem, ale nie wykluczaj EE 5w30 - do tego silnika jak najbardziej się nadaje

xf longlife 5w40 5L - 189,14
EE longlife 5w40 5L - 215,37
EE longlife 5w30 5L - 247,37
płukanka Millers engine flush - 21,87

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 30 marca 2016, 23:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
Cześć,
Posiadasz w ofercie jakiś skuteczny dodatek do oleju który wyciszy szklanki w M50 oraz coś co wyciszy synchronizator w manualnej skrzyni biegów? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 31 marca 2016, 07:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Byczus napisał(a):
Cześć,
Posiadasz w ofercie jakiś skuteczny dodatek do oleju który wyciszy szklanki w M50 oraz coś co wyciszy synchronizator w manualnej skrzyni biegów? :)

W ofercie Millers'a nie ma tego typu dodatków. Są tylko oleje fabryczne wzbogacone o dodatki redukujące tacie (nanotechnologia).
Jeśli zdecydujesz się na dodatki innych firm to miej świadomość, że żaden z nich nie "wyremontuje" szklanek czy synchronizatora. Może delikatnie wyciszyć, ale przy okazji zmniejszy przepływ oleju.
Jak chcesz odwlec w czasie zawsze możesz spróbować innych lepkości + nanotechnologii, zarówno w oleju do silnika jak i przekładniowym.

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 4 kwietnia 2016, 21:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
bartnik3er napisał(a):
Olej + płukanka
Dodam tylko ze planuje instalacje lpg i przebieg trasa 5tys km miesięcznie raczej szybka jazda ;)


wg mnie najlepszym wyborem do M52tub28 będzie XF 0w40 (olej dedykowany do naprawdę mocnych aut o ponadprzeciętnych osiągach), z wysokim TBN, w sam raz do LPG -->> http://piatekolo.pl/node/164

xf 0w40 5L - 234,25
xf 0w40 1L - 54,35

lub równie dobry XF 5w50, do mocnych i wysilonych jednostek -->> http://piatekolo.pl/node/162
xf 5w50 5L - 209,26
xf 5w50 1L - 49,34

płukanka Millers - 21,87

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 17 kwietnia 2016, 08:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1273
Moje BMW: F10 M5
Kod silnika: S63
W niedługim czasie planuję wymianie oleju w automatycznej skrzyni biegów w moim F30. Skrzynia "sportowa" 8-mio biegowa ZF. Zastanawiam się czy wiesz może coś o jakiś rozsądnych alternatywach dla ORI oleju, możesz coś podpowiedzieć/polecić ? :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 17 kwietnia 2016, 08:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37036
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Łukasz_P napisał(a):
W niedługim czasie planuję wymianie oleju w automatycznej skrzyni biegów w moim F30. Skrzynia "sportowa" 8-mio biegowa ZF. Zastanawiam się czy wiesz może coś o jakiś rozsądnych alternatywach dla ORI oleju, możesz coś podpowiedzieć/polecić ? :niepewny:

Jutro dam Ci odpowiedź co do oleju w Twojej ZF :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 17 kwietnia 2016, 08:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1273
Moje BMW: F10 M5
Kod silnika: S63
:ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL