maaaad napisał(a):
No nie jestem w stanie podać Ci tutaj odległości w m po przejechaniu określonego dystansu, ale e30 z 2.8 rozpędza się do 100 w circa 6.2-6.5 s., z s50b30 - schodzi poniżej 5 (4.8, 4.9). Różnica znaczna, w miarę prędkości coraz większa
To już mocniejsze MR2 oberwało bardziej (film z pierwszego postu). No ale jak wspominałem - być może tak to jedynie wygląda.
buhlik, robisz coś z z przywróceniem mocy w okolice serii czy zostawiasz jak jest?
A wiec tak, narazie jade na profi hamownie z ciekawosci co do tych startow to im wiecej tym lepiej kolo ktory prowadzil 2,8 startowal dobrze, jak juz pisalem nie patrze na przewagi,probowalem sie kiedys z M3 e46 i tez dostal, co do mocy nic nie robie w tym kierunku,a szkoda mi kasy na szukanie chodzi jak lala,mysle ze po tej hamowni bedzie lepiej,musialbym silnik uszczelnic (miska bo jest bidna ) mr2 po pomiarach mial 5,5s do 100Km/h,ja startuje z 1500 obrotow on z 6000 i tak musze na krotko noge z gazu zeby nie mielic on nie moze bo dziura mu sie zrobi i lipa, dlatego sprawdzeteraz na r888. pozdrawiam,autkiem bujam tylko w weekendy, wiecej lansik po miescie i dokopanie cwaniakom