Witam!
No więc jak to bywa, po sprzedaży samochodu, zaczyna się szukać następcy... U mnie padło na E34, najlepiej z 2.5L M50, koniecznie z klimą, taa... Po obejrzeniu paru sztuk, zawiedziony wszedłem na allegro, z ciekawości otworzyłem dział E30, no i ukazała mi się zielona, pozbawiona dachu E-trzydziecha
Pomyślałem "W sumie, daleko nie ma, czemu nie", no i jakoś się tak spodobała, że kupiłem
Może trochę o samym samochodzie:
BMW 318ic 1992' Maj
Silnik - "bocian" czyli beznadziejne M40G18 - już zdążyłem znienawidzić ten silnik za brak rozrządu na łańcuchu, za mizerną moc i oczywiście za dość częstą przypadłość, czyli głośną głowicę... Oczywiście zagazowany sekwencyjnym wtryskiem podtlenku LPG
Wypas:
To co daje mi najwięcej radości - Szpera 25%
Wszystkie szyby elektryczne
OBC I
Halogeny
Kierownica M-technik 1
Welurowe Sportsitze
Brak lusterka wewnętrznego
Kiedyś był elektrycznie składany dach, no ale został przerobiony na mechaniczny, bo silnik został uszkodzony... cały mechanizm gdzieś przepadł...
Również kiedyś była automatycznie wysuwana antena radiowa, niestety również przepadła, ale postaram się przywrócić tą opcję
Koła to setup zimowy: gigantyczne 14" + kołpaki z E28 (Dzięki Kargul!)
Teraz trochę o planach:
Po pierwsze wywalić te okropne laminatowe dokładki M-technik 2. Tego nie lubimy
Po drugie, mimo że wygląda kozacko, muszę wywalić tłumik (SuperSprint chyba - w każdym razie na sprzedaż) bo wole fabryczną ciszę
Chromowana nerka, prawie normalne lampy
pomarańczowe kierunki na przód i chyba tył.
Jak już wspominałem, elektryczna antena
Na lato nowa "szmata" dachu, bo ta co jest teraz nie wygląda najlepiej (mimo że nie cieknie...)
Później może BMW Business CD
No i oczywiście na lato jakieś felgi... najbardziej bym chciał BBS RS, no ale to już są koszty
zobaczymy jak to będzie
No ale przede wszystkim: utrzymać ten samochód w bardzo dobrym stanie technicznym!
Teraz po długim opisie, czas na parę zdjęć, autorstwa Dzikusa: