Pułkownik Zuber napisał(a):
Myślę że jak dałbyś szeroką fele, glebę i black hella, oraz przyciemniane kierunki przednie to byłby KOZAK
obecnie jest tak:
-nowy wał + panewki + pierścionki
-komplet nowych uszczelnień silnika
-wszystkie płyny nówki + filtry, etc.
zaszła taka potrzeba, najwyraźniej niemiecki posiadacz auta rozpruł michę, jechał jakiś czas gubiąc olej i delikatnie przytarł panewy. a na mnie padło i na 6 cylindrze zrobiło się baaaardzo nieciekawie. zapadła decyzja o total remoncie. poszło!
teraz czekam już tylko na Borbet A, które,, niestety, panowie z Szybkiej Sraczki cofnęli do nadawcy, bo waga przesyłki była o 3kg za wysoka...
dojdą pewnie po świętach, kij z tym.
do wiosny będą ciemne lampy przód, białe kierunki, nad tyłem się zastanawiam, czekam na wenę twórczą. zobaczymy. gleba - jak najbardziej, w planach, tyle tylko, że żal mi zdejmować obecnych amorków, bo są świeże, w bardzo dobrym stanie, więc może na chwilę obecną zostanę przy samych sprężynach. jak przypasuję felgi z oponami, to będę wiedział, czy robić -60/-40, czy coś więcej.
plany są też co do środka auta - oczywiście kiera M-Pakiet zostaje, shifter skrócony, z czarną, skórzaną dźwignią. oglądałem w pracy ostatnio nową 3 Touring w M-Pakiecie i cholernie spodobały mi się fotele z boczkami obszywanymi zamszem, poprostu BAJKA!!! pożyjemy - zobaczymy. poza tym co jeszcze - muszę upchnąć wzmacniacz, nieduży, musi napędzić dwa głośniki średn. 25cm każdy, umieszczone w przestrzeni bagażowej. w oryginalnych miejscach siedzą dwudrożne 10-ki, troszki lepsze od oryginałów, z przodu w chwili obecnej oryginał, będę zmieniał na system z tweeterami + prztwornice, no i bardzo chętnie upchnąłbym gdzieś jeszcze zgrabnie jakieś 16cm...
to by było tyle.