BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 10:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: e34 m50b20 NIE ODPALA BĄDŹ CHODZI NA 2 GARY
PostNapisane: 13 stycznia 2011, 23:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 30
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50b20
Witam! Zaznaczam, że całą sytuację opisuję z opowieści mechanika, gdyż pracuję po 10-12 godzin dziennie i nie mam czasu osobiście zająć się samochodem.
Mam dosyć spory problem. a mianowicie :

Auto stało przez dłuższy czas nieużywane z powodu popsutej pompy wody i mojej nieobecności. Gdy odstawiłem samochód do mechanika w celu wymiany pompy pojawiły się problemy...
Samochód nie chciał odpalić.. Można go kręcić kręcić i nic. Zdarzyło się może dwa razy że odpalał i chodził wyłącznie na 2 cylindry. "Mechanik" stwierdził, że uszkodzeniu uległy cewki zapłonowe co jednak okazało się nieprawdą po ich wymianie. I problem nadal nierozwiązany. Dalej przyznał się do błędu, gdyż doszedł do tego, że w ogóle nie dochodzi napięcie do nich. Przypuszcza, że uszkodzeniu uległ komputer od gazu. Rozmawiając z gazownikiem doradził mi, żebym wyciągnął bezpiecznik znajdujący się gdzieś na kablach nieopodal wtrysków od gazu. W ten sposób miało to odciąć instalację gazową z ingerencji w oryginalną fabryczną benzynkę. Oczywiście to nic nie pomogło bo auto nadal nie chce odpalić. Nie ciągnąłem auta do gazownika na komputer bo był to dla mnie spory problem przez brak czasu i odległość 50 km jaką do siebie mamy. W warsztacie mechanik dolewał benzyny bo podobno się skończyła. Czy mógł zatrzeć pompę? Coś jest tego przyczyną, że teraz w ogóle nie chce odpalić.. Odłączałem ako, odłączałem komputer na kilak godz, nic nie skutkowało. Proszę o rady...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 m50b20 NIE ODPALA BĄDŹ CHODZI NA 2 GARY
PostNapisane: 14 stycznia 2011, 10:13 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
co do pompy - zdjąć jeden przewód przy listwie wtrysków, włączyć zapłon: jak leci waha pompa ok jak nie to nie. powodem braku iskry na świecach może być np czujnik położenia wału - jeśli uszkodzony fura nie odpali. uszkodzona inst gazowa też może spowodować że auto nie odpali ale odłącznie kompa gazu spowoduje że nie odpali na pewno bo przez komp gazu idzie sygnał na wtryski - odepniesz kompa - wtryski nie dostaną żadnego sygnału (tak jest na pewno w sekwencji, nie wiem jak w II generacji)

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL