BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 02:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E34] [E32] [E28] [E24] Ile cm luzu macie w swoich bawarkach
PostNapisane: 11 marca 2011, 18:07 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Wywiozłem części przekładni na złom razem z innymi gratami :wstyd: Więc zrobiłem rysunek w paincie żeby się odkuć :D

Ta śruba o która pytasz wladekkow jest zaznaczona czerwonym kółkiem. Trzyma ona ślimacznice żeby była stabilna, nie mam pojęcia czy da sie nią regulować luz.

Czerwone strzałki pokazują co robi ta sławna śruba od regulacji. Przesuwa ona zębatke (3 czy 5 zębną nie pamiętam dokładnie) w dół lub w górę. Jak widac zębatka ma zęby w kształcie stożka w góre są one coraz szersze.

Obrazek

Mam nadzieje że chociaż trochę jest z tego rysunku zrozumiałe :D w razie pytań pisać w miarę mojej wiedzy odpowiem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] [E32] [E28] [E24] Ile cm luzu macie w swoich bawarkach
PostNapisane: 11 marca 2011, 20:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
generalnie rysunek bardzo dobry ;)

wiem że tą śrubkę o której mówię (tę co zaznaczyłeś czerwoną kropką) można bez problemu wymontować (zaczyna się lać płyn wtedy) ale nie sprawdzałem czy da się coś nią regulować bo z racji starości pękło mi gniazdo na ten malutki ampul i w sumie umarł w butach :/

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL