BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 12:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Problem z odpalaniem przy ciepłym silniku i obrotami
PostNapisane: 3 lipca 2006, 19:51 
poruszam się e34 m50 2 litry zagazowane. od pewnego czasu gdy temperatura osiąga optimum obroty na jałowym wzrastaja mi do 3000 oczywiście na gazie. gdy przerzucę na benzynę - wahają się pomiędzy 2000 a 3000, a gdy przyciskam do dechy (na benzynie) silnik w poczatkowej fazie nie reaguje dopiero po chwili łapie i ciągnie ale przerywa. gdy gaszę silnik o ponownym odpaleniu mogę tylko pomarzyć. dodam że na zimnym silniku wszystko jest tip top. instalację mam na komputerze - odpalam na benzynie, po 2500 przeskakuje na gaz.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2006, 19:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6183
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
Stawiałbym na przewody WN, ewentualnie przewód od cewki.

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2006, 21:35 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Pułkownik Zuber, w e34 m50 nie ma przewodów WN bo cewki są na każdej świecy, jak już to raczej cewki bo one się ujawniają po rozgrzaniu że są do d... . arbuz, najpierw może wymień tzw. fajki na cewkach, bo tańsze ( oryginał ok.25 zł ) , ale to że na zimnym jest dobrze to stawiał bym na cewki :(

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2006, 22:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6183
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
Czytałem i nie przeczytałem m50, tylko m20 :D
Tak jak napisał biały, cewki mogą być zepsute...

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2006, 09:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
a ja mam czasem problem z odpaleniem jak gdzies zostawie autka na mocnym słońcu na 30 min ;/za drugim razem odpali;/ to tez moze byc wina tych cewek ??

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2006, 09:38 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
vanos24, a podczas jazdy też masz jakieś niedomagania :?:

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2006, 09:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
biały-bmw napisał(a):
vanos24, a podczas jazdy też masz jakieś niedomagania :?:


podczas jazdy jest wszystko oki,nic sie nie dzieje.
tylko to odpalanie mnie czasem wkurza.w poprzednim aucie tez mialem podobny problem.
ps ,nie mam instalacji gazowej

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2006, 18:20 
cewki - cewkami, a ja uzupełniłem płyn w chłodnicy, bo z leksza było za mało. następnie dolałem do zbiornika z benzyną denaturatu i płynu do przeczyszczenia wtrysków coby wszystko udrożnić. po przegonieniu przez układ tej mieszanki zresetowałem komputer i jest oki
pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2006, 20:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: Centrum
Moje BMW: M450i
Kod silnika: M62B46+MOD
To są objawy padającego czujnika położenia wału :(

_________________
WWW.KLINIKA-BMW.PL
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL