BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 12:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] Wielkie zmiany 2,0i -> 3,5i
PostNapisane: 23 lipca 2006, 23:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Polkowice
Za jakies 2 tygodnie moje autko zostanie oddane do mojego kolegi, który wstawi mi 3.5 litra silniczek. :D:D
Dużo czeka nas pracy bo to bedzie prucie całego auta;/
Oczywiscie bedzie zmieniany układ hamulcowy.
Ogólnie auto po skonczeniu ma byc jak seryjne 535 bo wszystko ląduje od tego modelu no oprócz wyposażenia;P(wszystko w swoim czasie)
Dodam ze silniczek pochodzi z 735 (automat) i miał 142tys km przejechane udokumentowane książką serwisową.
Pewnie dużo z was napisze że lepiej sprzedać to 520 i szukac 535 ale mam wyjątkowy kolor no i stan kasty jest świetny.


Ostatnio edytowano 2 grudnia 2006, 20:22 przez CaLL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2006, 23:29 
O to nieźle, ale jak wkładasz 3,5i z automatem to i tak bedzie to tzw. muł lepiej manual :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2006, 23:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Polkowice
Pewnie ze bedzie manual;d


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2006, 23:36 
A most ze Szperą :mrgreen:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2006, 08:42 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Doradzę tylko, abyście wcześniej poszukali wału napędowego. Ten z siódemki będzie za długi, a dostać wał napędowy w oryginale do 535 niezależnie czy z automata, czy manuala to wielka sztuka.
Ale kto wie - może w Waszym rejonie tego typu problemów nie ma :D

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2006, 10:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 575
Lokalizacja: Radom
To może w tym temacie byś zamieszczał fotki wraz z drobnymi opisami z postępów przekładki silnika?

_________________
===BMW E28 M20B20===
ZAPRASZAM ----> OLDTIMERY & ZABYTKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2006, 10:25 
Młody napisał(a):
fotki wraz z drobnymi opisami z postępów przekładki silnika


Dobry pomysł, fajnie by było :mrgreen:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2006, 10:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 365
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43
Gratuluje dobergo pomyslu i zycze pomyslnego przeszczepu :wink: Fotki + opisy kolejnych krokow swapu to naprawde dobry pomysl :!:

_________________
Obrazek

..niejedzie to ale co ja poradzę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2006, 22:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Polkowice
Oczywiscie ze bedzie udokumentowane wszystko na fotkach:D
Jedyny problem z czesciami to bedzie przeplywka ktorej nie mam ;/
A jezeli nawet z walem bedzie problem to o ile sie nie myle to w Wałbrzychu jest firma ktora zajmuje sie skracaniem i przedluzaniem walow wiec nie widze problemu;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2006, 22:47 
Ale przepływka od 3.0 chyba tez pasuej poszukaj w czesciach do M30 :mrgreen:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2006, 18:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Polkowice
07.07(Poniedzialek) godzina 10:00 zaczynamy zabawe z M30B35:D:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2006, 19:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
CaLL napisał(a):
A jezeli nawet z walem bedzie problem to o ile sie nie myle to w Wałbrzychu jest firma ktora zajmuje sie skracaniem i przedluzaniem walow wiec nie widze problemu;]

szkoda że tak daleko odemnie bo ja mam sprzęt odpowiedni i mógłbym Ci to zrobić :mrgreen:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2006, 22:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Polkowice
Jaki olej polecacie do tego silnika i jaka jego ilosc to samo sie tyczy skrzyni i dyfra?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2006, 22:56 
Mobil 10W 40 8)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 19:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: Polkowice
a skrzynia i dyfer?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL