Raczej sama wkładka. Tak wiem wsówką ją powinienem jakoś podważać ale z uszkodzoną co robi obroty o 360 stopni to jakoś będzie ciężko. Dlatego stacyjkę zakupiłem za 100 zł u gościa z częściami od BMW sprawdzoną czy kostka działa robi normalny obrót do zapłonu normalnie to przy starej kostce to wyciągnąłem kluczyk a samochód dalej chodził nawet się kierownica nie blokowała hehe potem tylko pomogło zduszenie na biegu i odłączenie akumulatora aby auto nie stało w trybie gotowości do zapłonu 
Tylko kłopot albo nie kłopot z odczepieniem tego czerwonego elementu czyli wiązka przewodów  ((co odpowiada za zapłon jakbym chciał go odpalać np. na śrubokręt bo w tej używanej stacyjce mam jakby zlane mocowania na śrubki czy coś w tym rodzaju) No chyba da się przerzucić wiązkę od starej stacyjki do mojej odczepiając jakoś tą czerwoną osłonę  

Edit. Poszperałem trochę inne fora i znalazłem to  
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=50302 ((chce trochę tych obaw uniknąć  

 dlatego zdecydowałem się na całą stacyjkę tylko pozostaje jeszcze demontaż tej czerwonej kostki od podłączenia  

 ))