BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 11:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2006, 15:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
a kto kaze ci wierzyc?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2006, 21:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
Vanos nie jest leniwy :)
najlepiej swapik na 2,5 na vanosie,najmniej przerabiania z 2,0 ,tuning d Ci 20 koni a wtopisz ze 4 tysiaki w to.A co seryjny silnik to seryjny ;]

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2006, 21:35 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
no kilkanascie arkuszy papierus sciernego i pasta do polerki kanalow i komory spalania w glowicy to ze 100zl plus planowanie 50zl plus nowa uszczelka 200zl plus montaz (we wlasnym zakresie lub przez mechanika) i autka byscie nie poznali...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2006, 21:47 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Kornelio napisał(a):
no kilkanascie arkuszy papierus sciernego i pasta do polerki kanalow i komory spalania w glowicy to ze 100zl plus planowanie 50zl plus nowa uszczelka 200zl plus montaz (we wlasnym zakresie lub przez mechanika) i autka byscie nie poznali...

ale ile koników przybedzie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2006, 21:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
nie chodzi o koniki a o zupelnie inna reakcje na gaz i lepszy "dół"...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2006, 19:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: krakĂłw
Kornelio napisał(a):
jak ktos wie czego mozna sie spodziewac po dobrze obrobionej glowicy to warto bo koszty nie duze (jezeli robi sie to samemu), do tego wydeszek i autko nie do poznania bedzie.oczywiscie optymalne bylo by zestrojenie kompa pod to ale nie jst konieczne.

kilka glowic w zyciu zrobilem i efekty potrafia byc zadzwiajace bo fabryczne odlewy to jest tandetna masowka i jest duzo do poprawienia...
Hey ; mam własnie do zrobienia głowiczke w M52 2800 , miałbhyś dlka mnie jakieś wskazówki co do poprawienia fabryki :beta: [-o<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL