BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 17:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] filtr węglowy
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 18:00 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 43
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
Witam,mam m50b20 z e34 w e36 i filtr węglowy który teraz jest założony pochodzi z motorem z e34 i jest on troszkę niekompletny tzn brakuje tyłu.
Ale posiadam filtr z mojego is-a i dziś chciałem go wymienić lecz jest troszkę inny tzn z e34 wygląda inaczej jak w e36

Obrazek to jest z IS a to jest z e34 Obrazek i teraz tak niby w realoem jest to samo jak w m50 i m42 lecz na fotkach wygląda że jeden filtr ma trzy wejścia a drugi dwa :niepewny: da rade to jakoś zgrać żeby z is-a założyć do m50.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 20:22 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 43
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
no to chyba muszę pokombinować :hyhy: chyba nikt jeszcze z tym nie miał problemu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 20:30 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Wyjścia, które są istotne to wejście do filtra na opary z baku i wyjście z filtra na elektrozaworek EVAP.

Trzecie wyjście jest luźne i nie podłączone do niczego. Sasysane jest poprzez niego powietrze atmosferyczne z zewnątrz. Nie koniecznie musi ono mieć wyjście w postaci wyjścia czy wężyka

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 20:35 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 43
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
robertbmw napisał(a):
Wyjścia, które są istotne to wejście do filtra na opary z baku i wyjście z filtra na elektrozaworek EVAP.

Trzecie wyjście jest luźne i nie podłączone do niczego. Sasysane jest poprzez niego powietrze atmosferyczne z zewnątrz. Nie koniecznie musi ono mieć wyjście w postaci wyjścia czy wężyka


to chciałem usłyszeć, bo is-ie miałem 3 wejścia w filtrze podłączone a m50 jest inaczej.
Dzięki punkcik dla ciebie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL