BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 17:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] wisko
PostNapisane: 31 sierpnia 2009, 13:12 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 194
Lokalizacja: mysłowice
Moje BMW: e38 740
Kod silnika: M60B40
Witam,jak mozna sprawdzic czy wisko jest dobre??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2009, 13:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 417
Lokalizacja: Bogatynia
sprawdź czy wisko nie jest zaolejone,jak jest to jest uszkodzone,i popchnij wiatrak na zimnym silniku,jak nie daje oporu to też prawdopodobnie jest uszkodzone.i na rozgrzanym silniku spróbuj zatrzymać wiatrak jak ci sie to uda bez problemu to też wisko do wymiany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2009, 13:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
jeśli prędkość bedzie taka sama na zimnym i ciepłym silniku to wisco do wymiany.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2009, 14:58 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
temat visca jest długi jak rzeka
1 zaraz po uruchomieniu silnika visco jest zasprzęgone , przy większych obrotach czuc pęd powietrza ( po kilkunastu sekundach visco przechodzi w stan wysprzęglenia )

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2009, 15:00 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
dokładnie ja mam czasami wicher pod maską a czasami nie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2009, 16:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 325
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
miałem zepsute visco ale na zimnym było zasprzęglone!!!! w korkach auto łapało temperature, po wymianie na nowe problem sie rozwiązał

_________________
zerknij na moje e34 crisis version :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL