BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 00:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] M3 3.0 - 3.2
PostNapisane: 19 października 2009, 21:15 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 70
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 330i
Kod silnika: m54b30
jak szukac na co patrzeć ? wiem ze znalesc dobra m3 to ciezki orzech... ale chcialbym zebyscie mi napisali wszystkie uwagi ktorych moge sie spodziewać przy zakupie auta , jak najlatwiej sprawdzic kompresie silnika ? dziekuje z gory za kazda pisemna pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2009, 21:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
http://www.mforum.com.pl/viewtopic.php?t=765

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2009, 21:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 4418
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: e46 323 coupe
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=300
POdstawa to sprawdz motor :) no i blacharke czy nie spawana z 3 innych;)


Wejdz pod auto sprawdz czy nie ma wyciekow ,

No ale to raczej podstawa /////////// Z tym e w M to trzeba dokladnie silnik sprawdzic .

Najlepiej podjechac do kogos kto sie zna i mial do czynienia z M3 zeby nie kupic czasem skarbonki bez dna

Zreszta Tomek wkleil Ci forum M wiec tam napewno forumowicze wiecej bd miec do powiedzenia i ci pomoga. POWODZENIA

_________________
Zobacz tu i ocen moje E46 coupe :]

viewtopic.php?f=6&t=68497&start=300

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2009, 21:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 70
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 330i
Kod silnika: m54b30
wiem ze silnik najwazniejsza sprawa , zastanawiam sie jak najlatwiej sprawdzic kompresje bo nie zawsze mozemy czy tez mamy okazje sprawdzic jak klepia zawory na zimnym silniku , z blacharka problemu niebedzie ( lakiernik :P ) co do wyciekow , to przy zakupie 2 e36 nie em , zawsze widzialem wycieki minimalne ze skrzyni to juz chyba standard a jak jest w emkach ? dzieki za link do mforum ;) trzeba skoczyc po czteropak i spokojnie czytać :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL