BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 05:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30] wymiana silnika m20b20 wtrysk początkowy na nowszy typ
PostNapisane: 11 października 2010, 13:00 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Moje BMW: e30 320i
Kod silnika: M20B20
Witam po wielu próbach i przelaniu rzeki pieniędzy, na ratowanie silnika z wąskiej lampy (125 KM) z wtryskiem początkowym do kolektora ssącego. Nie pozostało mi nic innego jak wymianka serducha na nowsze z szerokiej lampy, Potrzebuje pomocy od strony elektryki, ponieważ wiem, że takowy silnik różni się nieco zapłonem, i ma inne wejście na komputer chyba więcej pinów ze strony mechanicznej dam sobie rade, ponieważ już wymieniałem w e30 i w e34 ale na silnik tego samego typu. Także chciałbym pobazować troszkę na waszym doświadczeniu, może już ktoś miał do czynienia z taką przekładką, jeżeli tak to prosiłbym, aby wypisać wszystkie utrudnienia jakie mogę napotkać. Wszyscy odradzają mi odratowanie mojej staruszki bo jest to wąska lampa z 83`, i poprzedni właściciel zakatował to auto, ale poza zderzakiem przednim(szeroka lampa) w tym aucie jest wszystko original, i co najważniejsze buda jest zdrowa bez dziurek, za moją sprawą już wyczyszczona i zakonserwowana :D od strony mechanicznej jest ruina wymieniłem już w niej wszystko bez ingerencji we wnętrze, czyli pierścienie już puszczają bo bierze olej i ma słabe ciśnienie, największe (8,5). I nie mam już sił do tego silnika, ale ja jestem stały w uczuciach a jak narazie tylko mój portfel przeszedł kuracje odchudzająca organ zamienny jaki zakupiłem to silnik z szerokiej lampy wczoraj wyciągnięty rok 89` (129 KM) , możecie wierzyć lub nie, ma na każdym cylindrze dwunastke silnik igiełka na liczniku oryginalny przebieg 224 386 (9) jak na ten silnik to nic. Z góry dzięki za pomoc lece wyciągać stary silnik :D

_________________
Obrazek Nie ważne jak byle bokiem:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] wymiana silnika m20b20 wtrysk początkowy na nowszy typ
PostNapisane: 11 października 2010, 13:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1349
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: e34, e39
Kod silnika: m50b25, m51b25
Garaż: e34 m50b25
e39 m51b25
Łatwiej by było gdybyś po prostu wypisał w punktach z czym masz problemy..
sam już zauważyłeś że inne piny są trochę, jeśli kupiłeś silnik z całą wiązką to nie powinno być problemu.
układ napędowy spokojnie bez zmian ;)

_________________
Drift the way to free my soul,
Another day, another way,
Fading into the air,
Just to stay alive...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e30] wymiana silnika m20b20 wtrysk początkowy na nowszy typ
PostNapisane: 11 października 2010, 19:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 26
Moje BMW: e30 320i
Kod silnika: M20B20
sparco1020 napisał(a):
Łatwiej by było gdybyś po prostu wypisał w punktach z czym masz problemy..
sam już zauważyłeś że inne piny są trochę, jeśli kupiłeś silnik z całą wiązką to nie powinno być problemu.
układ napędowy spokojnie bez zmian ;)


teraz sie zastanawiam, czy jak bym zostawił swój kolektor ssący i swoja kopułeczke i listwe wtryskowa a założył sam kadłub z głowicą czy by to nie grało jak na razie wyciągłem swój silnik i jutro będę go przezbrajał i musze wymalować komore silnika i podciągnąć troche konserwacje bo za skrzynią zostało mi puste miejsce a jak już mam na wierzchu wszystko to trzeba zapiąć na ostatni guzik. takie przezbrojenie silnika zda relacje czy nie ??

_________________
Obrazek Nie ważne jak byle bokiem:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL