Wiam wszystkich forumowiczów, jak w temacie, am problem z duzym obiegiem płynu. zaczęło sie od tego że spuściłem płyn chłodniczy w celu wymiany czujnika temperatury. był uszkodzony ten który idzie na zegary ( czarny, wymieniłem obydwa za jednym zamachem). do wymiany kwalifikowała sie rówież pompa wody ( luz na kole pasowym) oraz pasek i rolki, wymieniłem wszystkie części na nowe, zalałem nowym płynem odpowietrzyłem układ, ogrzewanie grzeje bardzo dobrze lpg działa bez zarzuty obudowa termostatu zrobiła sie po czasie gorąca jednak wąż który wchodzi do chlodnicy jest na dole zimny, znajomy mechanik stwierdził że być może chłodnica jest zapchana, chłodnica wymieniona na nowa wymieniłem przy okazji termostat na nowy. zalałem ponownie płynem, auto stoi pod gorkę odpowietrzyłem cały układ i znow ta sama bajka, obudowa termostatu bardzo gorąca, natomiast wąż który wchodzi do chłodnicy za termostatem ledwo letni. Miał ktoś juz taki przypadek ? pomoże ktoś ?
|