z napisem Kalt/Cold , znaczy ze sprawdzac stan na zimnym silniku , na zimny powinien miec taki poziom.
nie znam sie na e30 ale e46 nie lubi miec za duzo tego plynu i nie zalewa na maxa , staram sie troszke powyzej minimum .
zrobiles dobrze ..ale skoro wlales 0,5 L czy ciut wiecej to odkreciles srube odpowietrznika ?po zalaniu powinien nia zaczac wyciekac plyn , wtedy ja zakrecic i dopiero wtedy zakrecic wlew od zbiorniczka wyrownawczego. Nie wiem dokladnie jak pracuje uklad w e30 ale w e46 trzeba miec kluczyk na pozycji II
Bartosz_E30 napisał(a):
Poziom sprawdza się zawsze na rozgrzanym do temperatury roboczej silniku.
w swojej e46 odkrecasz zbiornik wyrownawczy przy rozgrzanym silniku ? uklad chlodniczy pracuje pod cisnieniem

a no dobra sprostowales ze najpierw odkrecasz na pół obrotu

jest ok
