BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 02:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2007, 19:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 235
Lokalizacja: Bydgoszcz
adamj320 napisz jak teraz Ci odpala po wyjeżdżeniu tej benzyny z ropą. Jest dalej to samo czy może nastąpiła jakaś poprawa ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2007, 20:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: garaż
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b28
sprawa benzyny z ropa wyglada tak ze czesc ropy nie zostaje spalona i scieka do miski olejowej dlatego musialem szybko zmienic olej i sciagnac pol zbiornika benzyny z ropa.
po zalaniu czystej benzyny problem powrocil, nic sie nie poprawilo...

masz jakies pomysly??? teraz zimą silnik szybciej stygnie i praktycznie za kazdym razem jest walka z odpalaniem :[


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2007, 20:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 235
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nie mam pojęcia co to może być :( Też mam problem z odpalaniem z tym że u mnie jest odwrotnie - na ciepłym silniku odpala ładnie a jak jest zimny to muszę długo kręcić. Ale mi to za bardzo nie przeszkadza, jak się rozgrzeje to pięknie chodzi i dostarcza dużo radości z jazdy :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] M20 - odpalanie
PostNapisane: 6 marca 2011, 20:31 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: e30 Baur TC
Kod silnika: M20B25
wyreguluj przeplywke moze cos pomoze :) dalej jesli ma takie cisnienie jakie piszesz jest sraka troche i zamiast lac rope do paliwa lej olej :) tak jak do motorynki mialem podobne problemy i po zmierzeniu cisnienia kupilem silnik z duzo lepszym cisnieniem :) to jesz m20 a m20 ma do siebie ze lubi nowe czesci i lubi jak sie o nie troszczy :zly:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] M20 - odpalanie
PostNapisane: 6 marca 2011, 22:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
ale żeś odkopa zrobił po 3,5 roku ;)

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL