BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 13:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 20:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
u kumpla 316i m40 po kapitalce po zdjeciu korka obroty sie zmieniają ,u mnie 318i m40 moc na hamowni 100KM po zdjeciu korka obroty rowniez sie zmieniały.teraz po kapitalce(na sportowym wałku itd.) juz po dotarciu jest tak samo.sprawdzane na rozgrzanym silniku.ale moim zdaniem nie ma co sie martwic wachaniami obrotów bez korka.na zimnym bedzie zawsze gorzej na rozgrzanym lepiej.w tych autach jest przepływomierz i slniczek krokowy,odpowietrzenie skrzyni korbowej idzie do przepustnicy i jest z podcisnieniem.zciągniecie korka powoduje zmiane cisnienia w układzie które ma wpływ na podcisnienia a co za tym idzie na obroty.ludzie jakie przedmuchy???jedynym miarodajnym sposobem sprawdzeniem silnika jest pomiar cisnienia sprezania manometrem.te wasze giełdowe sprawdzania i rady pana Edka z warsztatu to sobie możecie...


Ostatnio edytowano 2 stycznia 2009, 21:17 przez reza, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 21:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Czytam i siwieję....


M10, M20, M30 im bardziej kuleje pod odkręceniu korka tym lepiej. Tak można w warunkach polowych sprawdzać te silniki. Jak zgaśnie to już wogóle malina.

M50, M52 tak się niestety sprawdzić już nie da.

Co do M40 nie wiem, ale wyśmiewanie opinii że źle że gaśnie i podpieranie się jeszcze "kursem na prawko" to już ignorancja :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 21:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
hahahahahah PADŁEM !!! :rotfl: Przedmuchy w silniku... hehe dobre :D A koleżanka która chciała zabłysnąć swoją wiedzą teoretyczną rozłożyła mnie po prostu na łopatki ! :hurra:

To normalna rzecz że silnik zaczyna kuleć :) Jakoś moje M20 potrafi nawet zgasnąć po odkręceniu korka a jakby któryś z Panów teoretyków chciał się dalej wykłócać to mogę wkleić wykres z hamowni jaka to padaka z przedmuchami :)

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 21:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
hehehe czyli że widze że to normalne :cool: to że silnik skończony to zbytnio nie chciało mi sie wierzyć bo chodzi malina, post założyłem z ciekawości :P

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 23:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: Wieluń
Widzę że trochę za dużo "szpeców" na tym forum się zebrało :zalamany:

Przecież wiadomo że w silnikach BMW panuje podciśnienie!! Świadczyć mogą o tym chociażby przewody od odmy które są tylko nasuwane a nie dokręcane opaskami!! więc jak do silnika dostanie się lewe powietrze to musi on wariować!! nie wiem czy od razu zgaśnie ale w moim M40 obroty spadają i falują i wiem ze tak ma być :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2009, 11:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: z miasta
Sprawdzałem na trzech betkach e36 różne silniki i faktycznie we wszystkich obroty zaczynaja świrować po zdieciu kurka wiec na pewno tak musi być .Słyszałem również ze to samo wystepuje w silnikach z E46 jeszcze nie sprawdzałem jak mi jakaś wpadnie w ręce to lukne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] m40 po ściągnięciu kurka wlewu oleju auto gaśnie
PostNapisane: 18 lutego 2014, 22:35 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: m52b28i
witam jestem tu nowy :) robiłem swap z m52b20 na b28 mam problem z kuleniem silnika na wolnych obrotach jak kupowałem tamten silnik to nie kopcił i był petarda byłem przy nim jak pracował cicho i równo wrzuciłem go do siebie i po prostu nie wiem już co może być .. silnik raz nie chodzi na 3 cylindry od strony rozrządu a dam odcinkę i puszcze na wolne i te co nie chodziły pracują a znowu tamte nie . .. co może być taką przyczyną może jakieś podciśnienie ?? pozdrawiam !! :) dodam że silnik ma 250 tys przebiegu i czuć że ma moc :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL