BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 23:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 20:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: WieluĂą
No i okazalo sie ze pompa wody ale mechanik nie daje gwarancji ze nie poszla glowica, zobaczymy jak troche pojezdze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 00:19 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
No to w takim razie dobrze ci podpowiedzialem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2009, 20:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: WieluĂą
Mam jeszcze jedno pytanie, po przejechaniu ilu km moge byc spokojny ze jest okej??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2009, 21:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
molic napisał(a):
Mam jeszcze jedno pytanie, po przejechaniu ilu km moge byc spokojny ze jest okej??
Tutaj raczej nie ma reguły. Jak bedzie wszystko dobrze z mocą, płynami, icśnieniami to nic sie nie stalo. Trzyamm kciuki bo sam mam identyczny motorek :D

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2009, 22:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: WieluĂą
No jak narazie przejechalem 100 km i plyny w normie, wiec moge uznac ze ok?? Bo czytalem ze ktos wymienial olej i zalal na cieply silnik i dopiero po trzech tygodniach w trasie stracil na mocy a po wyciagnieciu bagnetu bylo mleczko.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 08:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 765
Lokalizacja: O-ka, PL
Moje BMW: e91 touring ///M
Kod silnika: N47
Jeżdżę z identyczną niepewnością co Ty :niepewny: Też mi się "zagotowało" bo płyn uciekł :dontgetit: Podomno uszczelkę mogło na wiele sposobów wydmuchać :/ i z czasem może wyjść, lecz nie musi. Węże masz twarde jak opona i bardzo gorące?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2009, 14:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: WieluĂą
Nie, weze sa miekkie w miare, nie odczulem tez spadku mocy, plynu chlodzacego nie ubywa jak narazie (no jak byla wymieniana pompa wody to byl zalany woda no i jak narazie moze spadlo z 1 cm od kreski max ale to chyba normalne ze po zalaniu od nowa trzeba zawsze jeszcze troche dolac), jesli chodzi o olej tez jest czysty jak narazie. Bo chyba po tym zagotowaniu jak juz bede wiedzial ze jest ok to musze zmienic olej co nie i zalc koncentrat??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 19:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 65
Lokalizacja: Borucino
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20
Pozwolę się podpiąć pod temat.

Mam ten sam problem z grzejącym się silnikiem:
Grzeje się na biegu jałowym - po ok 20 minutach dochodzi do 3/4 skali,
Grzeje się przy wolnej jeździe (droga polna, korki).

Wymienione:
- korek,
- termostat,
- chłodnica.

Układ odpowietrzony, obieg jest, ogrzewanie działa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 19:34 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Jurek Killer napisał(a):
Pozwolę się podpiąć pod temat.

Mam ten sam problem z grzejącym się silnikiem:
Grzeje się na biegu jałowym - po ok 20 minutach dochodzi do 3/4 skali,
Grzeje się przy wolnej jeździe (droga polna, korki).

Wymienione:
- korek,
- termostat,
- chłodnica.

Układ odpowietrzony, obieg jest, ogrzewanie działa.

pozostało visco


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 20:13 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
andrzej520 napisał(a):
Jurek Killer napisał(a):
Pozwolę się podpiąć pod temat.

Mam ten sam problem z grzejącym się silnikiem:
Grzeje się na biegu jałowym - po ok 20 minutach dochodzi do 3/4 skali,
Grzeje się przy wolnej jeździe (droga polna, korki).

Wymienione:
- korek,
- termostat,
- chłodnica.

Układ odpowietrzony, obieg jest, ogrzewanie działa.

pozostało visco

tak jak pisze kolega Visko jeżeli nie szwankuje pompa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 21:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
o tak zapomniałem o pompie wody


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 16:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 65
Lokalizacja: Borucino
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20
Visco zamówione za 230 zł :rozpacz:
Zobaczymy co to da.
Dzięki Andrzeju i Ryszardzie :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 12:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 97
Lokalizacja: WieluĂą
Przejechalem juz 700 km i jak narazie jest ok, czy teraz juz moge spać spokojnie i zając sie wymiana wody na plyn chłodzący??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 12:29 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
oczywiście tylko dobrze odpowietrz przy otwartym ogrzewaniu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2009, 19:15 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 65
Lokalizacja: Borucino
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20
Visco zmienione ale i tak się grzeje :zly:

Czy wie ktoś może jak sprawdzić wydolność pompy wody?

A może to wina uszczelki pod głowicą?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2009, 19:33 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego po odkręceniu korka od zbiorniczka jak dodasz gazu to musi być widoczny strumień płynu który leci z tego otworka na górze zbiorniczka
strumień jest większy lub mniejszy zależnie od obrotów
jeżeli strumienia nie ma to albo układ zapowietrzony albo coś się dzieje z pompą


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2009, 20:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
A ja zapytam tak bialy dym z rury oznacza na 1000% uszczelke albo pekniecie glowicy??? dymi mocno na bialo m52b28 2 tygodnie temu mi sie zagrzala w drodze nad morze w skoczylo na czrwone i lampka;/ ale zgasilem chyba natychmiast potem walczylemz grzaniem , wymienilem visco pompe i grzanie sie ustapilo ale teraz ten dym, daje z rury ostro a na dworze upał ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2009, 20:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
RIFRESZ napisał(a):
A ja zapytam tak bialy dym z rury oznacza na 1000% uszczelke albo pekniecie glowicy???
niestety tak mozesz juz mysleć nad Swapem

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2009, 20:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
bedzie tzreba rpozebrac silnik i zobaczyc czy pekla glowica czy tylko uszczelke wywaliło


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2009, 21:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 65
Lokalizacja: Borucino
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20
ryszard55 napisał(a):
Kolego po odkręceniu korka od zbiorniczka jak dodasz gazu to musi być widoczny strumień płynu który leci z tego otworka na górze zbiorniczka
strumień jest większy lub mniejszy zależnie od obrotów
jeżeli strumienia nie ma to albo układ zapowietrzony albo coś się dzieje z pompą


Strumień jest a dalej się grzeje.

Co jeszcze może być tego przyczyną?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL