BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 15:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: A tak w ogóle
PostNapisane: 25 października 2009, 12:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 444
Lokalizacja: Szprotawa
Moje BMW: E34 525 Touring 92r
Kod silnika: M50TUB25 LPG/SEK
A tak z czystej ciekawości to niby czemu głowica bez vanosa miała by nie podejść do bloku w którym była głowica z vanosem????
Korpus (blok silnika) jest taki sam, łańcuszek też idzie taki sam, różnica wychodzi tylko właśnie w głowicy i w kompie.
Chyba że jest coś innego dlaczego głowica bez vanosa nie może być wsadzona na blok gdzie było z vanosem???

Proszę o jakoś mądrą, uzasadnioną odpowiedź

_________________
Jeśli pomogłem nie zapomnij o "Dziękuje"
V-max = 64,72 m/s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 12:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 162
Lokalizacja: Na³êczów
No właśnie mnie też to ciekawi.Jedni mówią że pasuje inni że nie ,ale ja wolałem nie ryzykować i kupiłem głowice która była od silnika z VANOSEM.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: no i po sprawie wszystko OK
PostNapisane: 5 listopada 2009, 16:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 162
Lokalizacja: Na³êczów
Głowica wymieniona a wcześniej sprawdzona i BMW wreszcie jeździ.Trochę mnie to kosztowało ale trudno się mówi.Do wymiany doszła jeszcze oczywiście uszczelka pod głowice,uszczelka pod pokrywę zaworów,wymieniono uszczelniacze zaworowe no i przy okazji wymieniony płyn w chłodnicy.Miałem już brać cały silnik ale dałem sobie spokój.W końcu nie wiadomo co się kupi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: po sprawie wszystko OK
PostNapisane: 5 listopada 2009, 16:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 162
Lokalizacja: Na³êczów
Głowica wymieniona a wcześniej sprawdzona.Troszkę to kosztowało ale trudno sie mówi.Do tego doszła jeszcze uszczelka pod głowice,uszczelka pod pokrywę zaworów,założono nowe uszczelniacze zaworowe no i wymieniony płyn w chłodnicy.Zrezygnowałem z kupna całego silnika bo nie wiadomo co się kupi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL