BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 00:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 1 lutego 2011, 21:15 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 50
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E36 Touring
Kod silnika: M51D25(inter.)
ARTUR88 napisał(a):
CZYLI MOWISZ JAK SIE CHCE TO MOZNA..? ;)


Można wszystko :) nawet palić gumę.
Ale czy diesel jest do tego ?

Chcesz latać bokiem polecam silnik benzynowy :) coś około 3-4 litrów :) wtedy można :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 1 lutego 2011, 21:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Moje BMW: e34
Kod silnika: m51
WIESZ NIE PLANUJE DRIFTOWAC ALE OD CZASU DO CZASU MOZNA PRZEGWIZDAC WYDECH :D ZASTANAWIALEM SIE NAD E30 Z 2.5 BENZYNA TYM TEZ MOZNA SIE CHYBA POSLIZGAC MIALEM 2LITROWE I CALKIEM CALKI ;) EM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 1 lutego 2011, 21:31 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 50
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E36 Touring
Kod silnika: M51D25(inter.)
Hmm benzynową BMW jeszcze nie jeździłem, ale powiem, że widziałem jak E30 325i wychodził z zakrętu na ulicy... robił to jakby miał 3 litry minimum :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 1 lutego 2011, 21:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Moje BMW: e34
Kod silnika: m51
e30 jest lekkie i kreci jeszcze troche mocy :ok: mialem tez e30 1.8i i e34 2.0 nie mialo polotu lub kierowca ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 1 lutego 2011, 23:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
ARTUR88 napisał(a):
WIESZ NIE PLANUJE DRIFTOWAC ALE OD CZASU DO CZASU MOZNA PRZEGWIZDAC WYDECH :D ZASTANAWIALEM SIE NAD E30 Z 2.5 BENZYNA TYM TEZ MOZNA SIE CHYBA POSLIZGAC MIALEM 2LITROWE I CALKIEM CALKI ;) EM


Żeby nie było, że nie na temat.

Lubię diesle. Sam mam.



ALE WYŁĄCZ CAPS LOCKA, BO SIĘ DOCZYTAĆ NIE IDZIE.

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 2 lutego 2011, 09:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: ZS
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Artur. Nie krzycz ( Caps Lock )

A co to tds, to nie chciałbym generalizować, ale chyba faktycznie psioczą Ci co nigdy nie mieli do czynienia z takim silnikiem. Wiadomo nie jest to auto pierwsze młodości, ale według mnie nie jest taki całkiem trafiony.

Po pierwsze 6 cylindrów, więc jeśli chodzi o kulturę pracy wzorowa ( oczywiście mówię o sprawnym silniku ).
Dźwięk tds'a zawsze mnie urzekał. Słychać, że pod maską pracuje konkretny motor. Panowie nie zapominajcie, że mówimy o jednostce napędowej z pierwszej połowy lat 90. Przy spalaniu 10l na mieście 143KM było czymś, czym można się było pochwalić.

Znajomy ma 325 tds już 3 rok, z poważniejszych napraw, to hmmm... świece wymienił przed zimą.
Jakoś specjalnie go nie traktuje. Normalnie jak każdego diesla, przed dłuższą jazdą rozgrzewka, po przyjeździe studzenie turbiny, czasami przegoni go i tyle. Jakiejś specjalnej wachy nie leje. Na budziku ponad 300.000 ile w rzeczywistości to sam nie wie.

Dwumasy nie słychać, turbiny też nie. Ja mam same dobre doświadczenia z tym autem, a miałem okazję pojeździć nie raz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 2 lutego 2011, 17:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Moje BMW: e34
Kod silnika: m51
a wiecie moze jak zalozylbym wydech pusty do tdsa to bylby jakis efekt czy nie za bardzo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 2 lutego 2011, 22:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 401
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: e39 525 ,e38 728
Kod silnika: m52b25,b28
kolego tds to auto raczej do "normalnej"jazdy.....nie lubi byc meczone ,bo zaden turbo diesel,a te juz sa dosc wiekowe za długo nie posłuzy.Ja swojego uzywam do codziennej jazdy po miescie oraz trasy,spalanie uwazam jak na auto o takiej masie całkiem przyzwoite 8-9 miasto bez korkow...trasa na tempomacie nawet ponizej 7......to jest naprawde oki.....a do posmigania uzywam swojej 750 ....chociaz pogoda w tej chwili nie sprzyja.....a i apetyt ma ogromny......generalnie jak sie szanuje i dba o tdsa to moze słuzyc naprawde długo i w miare bezawaryjnie......jakies pierdoły napewno sie trafiaja,bo to silniki ponad 15 letnie i pewne sprawy trzeba wybaczyć....pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 3 lutego 2011, 08:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Ja to troche inaczej widze. W TDS lubi skonczyc sie pompa (2000zl), dwumas (1500zl), rozrzad (1500zl), czesto uszczelka lub nawet glowica od przegrzania. Turbo jest w rozsadnej cenie, wtrysk sterujacy mozna zrobic za stowke ale fabrycznie regenerowany to 900zl. Wiekoszc to standardowe usterki- wystapia predzej czy pozniej. Niesty kwota na naprawe potrafi przekroczyc cene trojki z tym silnikiem. Do tego spalanie, ktore potrafi 10l przekroczyc nie jest rewelacja.

Jak ktos lubi podlubac i poszukac alternatywnych rozwiazan i trafi na zadbana sztuke to jest ok. W innym przypadku to auto jest irytujace i szybko wyciaga kase.

W 5er i 7er dochodzi do tego jeszcze drogi zawias i wieksza komplikacja konstrukcji. Nie jest to diesel dla oszczednych.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 3 lutego 2011, 08:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: ZS
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
ded napisał(a):
Nie jest to diesel dla oszczednych.


A który jest ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 3 lutego 2011, 10:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Ja zanim kupiłem tds'a bałem sie ile to on nie będzie palil.

A teraz sie śmieje z legend mitomanów którzy nie mieli do czynienia z TDS, wieść internetowa mówi ,że mniej jak 10 nie spali , a mój pali miedzy 6.5 a 9l.
Brzmi świetnie, przy wysokich obr jak nie diesel. Charakterystyka pracy też bardziej benzynowa niż klasycznych diesli. Kręci się wysoko i nie jedzie z dołu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 3 lutego 2011, 10:25 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 935
A co sadzicie o 2.4 td bo slyszalem ze w E36 byly taki silniki 2.4 td 115 km :rotfl:
Slyszalem ze te 115 kmkonne sa lepsze niz tds ale szczeze przyznam ze nigdy nie mialem do czynienia z takim silnikiem.Macie jakies opinie na temat 2.4 td?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 3 lutego 2011, 10:32 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 50
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E36 Touring
Kod silnika: M51D25(inter.)
W E36 nie było 2.4 td tylko 2.5 td, czyli to samo co TDS, ale bez intercoolera no i ma 115 km. Jest trochę bardziej mułowaty, ale też trochę mniej pali.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 3 lutego 2011, 10:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 302
Lokalizacja: WPN/WD
Pikun napisał(a):
est trochę bardziej mułowaty

nie zgadzam sie z tym ;)

Cytuj:
uwierz lub nie ale jezdziłem kilkoma TD oraz TDS i wiele TD objerzdzało TDS-a kondycja silnika ma tu decydujące znaczenie


dokładnie masz tu:

viewtopic.php?f=1&t=27329&start=20

ostatni Post Kazia w tym wątku

_________________
Timeless Ultimate Driving Machine


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 3 lutego 2011, 13:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1904
Lokalizacja: las nieopodal PMI
Moje BMW: e34
Kod silnika: m30b35
Garaż: się rozje....ł po zimie :/
ARTUR88 napisał(a):
ARTUR88

jak dobry egzemplarz kupisz i dbasz o silnik to możesz go gnoić jak dziwkę a długo posłuży ;)
zasada jest taka sama we wszystkich silnikach :
dobry na start prawidłowo serwisowany na czas i jeździ długo :super:

_________________
Obrazek


BMW miłością .. szpera radością a spalanie.??? a ch... ze spalaniem :D
moja wisienka zmiany nowe koło malowanko str7 => viewtopic.php?f=6&t=38330&p=1206767#p1206767
Moja Czarna Mamba => viewtopic.php?f=60&t=103928


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 3 lutego 2011, 21:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Moje BMW: e34
Kod silnika: m51
witam witam no ja mysle ze jak ma chodzic to db a jak ma sie zjebac to nawet na spokojnie sie zjb...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 3 lutego 2011, 21:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 401
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: e39 525 ,e38 728
Kod silnika: m52b25,b28
panowie o czym mowa!!!!kupisz nowe auto i jak kiepsko trafisz to bedziesz czestym gosciem serwisu.....a co dopiero auto ktore ma 15 latek i lepiej ...nawet gdy to jest nasze ukochane bmw....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 3 lutego 2011, 21:43 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Kiedyś mój kumpel kupił jakiś chip do TDS-a który ponoć podnosił moc do 170KM. No i szczerze to nie wiemy ile tam mogło być mocy ale [cenzura]. jak głupi. Chodził bokami a najszybciej widziałem w nim 220km/h :)
A dymił przy tym....... :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 4 lutego 2011, 12:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 302
Lokalizacja: WPN/WD
madonkamil, Bagor takie sprzedaje ;)

_________________
Timeless Ultimate Driving Machine


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e34 tds tds tds tds CO TO ZA SKROT
PostNapisane: 4 lutego 2011, 21:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
niewiem czemu jeszcze modelator nie zablokował tego tematu bo to w zasadzie temat o niczym , ale dołoże swoje 3 grosze
zawsze broniłem , bronię i bronc będe TDS-a zaróno w wersji 143 konej jak i 115
jestem posiadaczem 2.5 TD od trzech lat w ciągu tego czasu nakręciłem 40 tyś kupiłem auto prosto z Belgii przy stanie licznika 170 tyś ile kręcone niewiem jest to moje drugie BMW z tym silnikiem oto kilka głównych danych fianansowych
-wymiana świec zarowych + weżyki niskiego ciśnienia ok 100 zł ( niepamietam )
- wymiana wtrysku sterującego ( nówka alegro 600 zł + 50zł przesyłka )
- wymiana kompletu sprzęgła ( nówka Stones 500 zł )
-wymiana dwumasy (używka Allegro 200 zł+20 zł przesyłka )
-wymiana pompy wody + visca + płynu ( częsci nowe Allegro ok 300 zł +20 zł przesyłka )
- uszczelnianie pompy wtryskowej + demontaż z silnika + czyszczenie nastawnika + ustawianie dawki ( warsztat 550 zł )
wymiany oleju filtrów i klocków , amorków , tarcz , nie licze bo to w każdym aucie wyminić trzeba , teraz policzcie czy w silniku benzynowym też macie takie koszty ???
jednak każdy kto jedzie zemną w moim aucie stwierdza " pięknie pracuje ten silnik "


ps. spalanie trasa przy spokojnej jeździe 100 km / 120 km - 6,5 litra
miasto ok 7 latem przy pełnym bucie z 4 osobami + klima - 8 litrów

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL