BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 21:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1915 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 96  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 13 czerwca 2010, 22:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
DaRo25 napisał(a):
tam gdzie ja to robilem -250zl .

daj mi namiar na tego gosica na PW lub walnij tu na forum zeby kazdy mogl sobie wziac
Pozdro

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 14 czerwca 2010, 14:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2597
Lokalizacja: D_S_W
Moje BMW: E 36 sedan
Kod silnika: M50b25v
Garaż: Posiada to , to
czarny06 napisał(a):
A jakich ci udzielił wskazówek jeszcze?


standard -wyczyscic przeplywke ,dolac srodka do przeczyszczenia wtryskow a i nawet zaproponowal zmienic obecne cewki zundspule na boscha bo sa wydajniejsze czy cos w tym stylu . mam jedna boscha i na wykresie wykazalo ze szybciej sie wkreca na niej -wiec wymienilem komplecik na boscha . te wskazowki pomogly minimalnie ale jednak . wiecej on poustawial na komputerze . przedtem wkrecala mi sie bunia dopiero po okolo 3tys obr -3,5tys obr obesnie wyrywa od dolu wiec nie wiem co on tam zmajstrowal na tym komputerze . ale juz duzo moich znajomych jezdzilo do nich z bmw i wszyscy zawsze zadowoleni .

_________________
...BMW...Bez Dwoch Zdan...
Obrazek

Byla -- viewtopic.php?f=6&t=86211
Obecna -- viewtopic.php?f=6&t=128243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 14 czerwca 2010, 14:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2597
Lokalizacja: D_S_W
Moje BMW: E 36 sedan
Kod silnika: M50b25v
Garaż: Posiada to , to
Pablo325i napisał(a):
DaRo25 napisał(a):
tam gdzie ja to robilem -250zl .

daj mi namiar na tego gosica na PW lub walnij tu na forum zeby kazdy mogl sobie wziac
Pozdro

nie wiem czy mozna tak reklamowac ale ok napisze . JETRONIK wroclaw opolska 159 poszukaj na necie numeru tel bo ja mam prywatny do majstra a jego nie moge podac . maja pelne rece roboty bo ja czekalem tydzien na wizyte

_________________
...BMW...Bez Dwoch Zdan...
Obrazek

Byla -- viewtopic.php?f=6&t=86211
Obecna -- viewtopic.php?f=6&t=128243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 16 czerwca 2010, 15:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: STALOWA WOLA
a ja myślę ze to temat o popychaczach i olejach a nie o "chip tuningach" i znachorach samochodowych...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 19 czerwca 2010, 08:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 151
Lokalizacja: Bartoszyce
W przyszłym tygodniu biore sie za operacje - płukanka Liqui Moly i olej Elf Excelium LDX.
Cykanie zlikwidowałem Xeramic do wtryskiwaczy - 15zł i okazało sie ze to tryski cykały głośno, a szklanek prawie nie słychac.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 19 czerwca 2010, 10:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: STALOWA WOLA
A ja znalazłem kolesia-mechanika u mnie w mieście który ma niezłe pojecie o BMW i siedzi w tych autach, oglądał moje bmw. Powiedział ze u mnie cykają popychacze ale akurat okazało się ze uszczelka pod pokrywa jest już zatyrana i trzeba ja wymienić i będzie mi to robił w poniedziałek odrazy będzie okazja zaglądnąć do silnika i na oczy ocenić co i jak, być może podmieni się szklanki bo akurat stoi u niego M50 na złom.
Doszedłem do wniosku po tym jak z nim rozmawiałem ze żadne czary mary tu nie pomogą...wszystkie te środki ceramizery itd.
mogą troszkę pomoc ale w bardzo wczesnych początkach cykania i to nie zawsze. Ciesze się ze wyszło mi z ta uszczelka bo zobaczymy w jakim stanie to wszystko jest.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 19 czerwca 2010, 10:51 
Skąd dokładnie ten mechanik?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 19 czerwca 2010, 11:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: STALOWA WOLA
za wieża ciśnień w Charzewicach, 100 m w lewo, koleś ma ksywę- łycha. Możliwe ze słyszałeś o nim bo znany mechanik właśnie ze względu na BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 22 czerwca 2010, 13:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: STALOWA WOLA
Właśnie wróciłem, z wymiany uszczelki pod pokrywa...wnioski są takie:

- oba walki praktycznie jak nowe, co mnie cieszy.:)
- w silniku sporo nagaru. to trochę gorzej ale auto ma tez swoje lata, pyzatym uznali ze nie powinno to wpływać na prace popychaczy, wiec puki co zostawię jak jest trzeba go będzie przybutować trochę... i przy kolejnej wymianie znowu dolać środka na czyszczenie bo teraz mi szkoda oleju, który zmieniałem 2 miesiące temu
- wyeliminowaliśmy inne przyczyny stukania, także jestem pewny ze to szklanki.

co dalej... narazie zmieniłem uszczelkę, powyciągał te popychacze poczyścił i mam pojeździć, w tym czasie przygotuje mi komplet używek bo akurat maja silnik na części taki jak mój, ponoć chodziły cicho do ostatnich jego dni, a ze mam je za darmo to nic nie tracę...szkoda 600-700 zł na nowe :/. Także pewnie na dniach wymieniam na te używki, bo zapewne dzisiejsze zabiegi nie wiele dadzą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 2 lipca 2010, 06:30 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 73
Lokalizacja: Mielec
Kod silnika: M52B25
Witam,

a co myślicie o oleju Valvoline VR1 5W50 do mojego M52b25 ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 2 lipca 2010, 07:22 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 616
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52TU
manieksw napisał(a):
- w silniku sporo nagaru. to trochę gorzej ale auto ma tez swoje lata,

Wiek tu nie ma znaczenia. To tylko i wyłącznie wina złego oleju albo zaniedbywania terminów jego wymiany.
Moje M20B20, które ma 21 lat po zdjęciu dekla głowicy błyszczy się elegancko.
Nie ma żadnych nalotów, nagarów i innych niespodzianek - tylko czyste aluminium.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 2 lipca 2010, 08:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 153
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: E46 330i
Kod silnika: M54B30
Ja tylko dodam, że mój compact ma 250K nakulane. Jak go sprowadziłem dwa lata temu to "mechanicy" doradzili mi zalać półsyntetykiem (bo to stary silnik bedzie lepiej). Kupiłem tez Castrola tyle że półsysntetyk i po pewnym czasie silnik zaczął mi cykać, przejeździłem na tym oleju około 10tys. km (rok czasu), potem zmieniłem olej spowrotem na syntetyk taki na jakim jeździło auto całe swoje życie i po kłopocie silnik pracuje cichutko i nie ma żadnych problemów.

Edit: Silnik M43

_________________
Było E36 Compact 316i - Hell Rot ;) Teraz E46 330i
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 2 lipca 2010, 09:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
maverick13 napisał(a):
a co myślicie o oleju Valvoline VR1 5W50 do mojego M52b25 ???

mysle ze strzał w dziesiatke, ciezko znalezc lepszy olej!!! :hurra: :hurra: :hurra:
Dobry pomysl i sporo kasy ;) (ja lalem do M20 vr1 10W60)
ZiemoOne napisał(a):
potem zmieniłem olej spowrotem na syntetyk taki na jakim jeździło auto całe swoje życie i po kłopocie silnik pracuje cichutko i nie ma żadnych problemów.

no, hudroregulatorki nie lubia gestych mazi ;) brawo

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 2 lipca 2010, 21:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: STALOWA WOLA
dawno nic nie pisalem tutaj, pisalem ostatnio ze zmienialem uszczelke pod pokrywa zaworow i w dalszym planie wymiana szklanek, ale odziwo cykanie zniklo zupelnie, wymienilem tylko uszczelke i nic wiecej :).
Zero stukania i tak juz 3 tygodnie wiec moge oficjalnie powiedziec ze to pomoglo. Nie slysze stukania ani na zimnym ani na cieplym silniku, skoncu mam spokoj i slysze tylko m50 :)
Nie wiem jakim cudem to pomoglo, niezminielame zadnych olejow ani nic po za uszczelka, wydaje mi sie ze to moze miec jakis zwiazek z cisnieniem, byc moze stara uszczelka byla juz tak sparciala ze nie bylo odpowiedniego cisnienia w silniki, tak mi sie wydaje...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 3 lipca 2010, 10:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 528
Lokalizacja: Łódzkie
Moje BMW: E36 328i
Kod silnika: M52B28
Też zrobię u siebie experyment z tą uszczelką :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 4 lipca 2010, 11:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Kurde ja leję do swego b28 valvoline vr 10w60 bo uważałem że to świetny olej ale teraz wyczytuję że to półsyntetyk i że do BMW półsyntetyk to zło :przestraszony: Więc co ?Zmieniać olej? Trochę szkoda bo od wymiany zrobiłem ok 1tkm.Jaki olej wybrać(jazda w większości dynamiczna)?
myślę nad tymi dwoma-motul 300V COMPETITION 15w-50
-valvoline vr1 5w50
który z nich lepszy?

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 4 lipca 2010, 12:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
W naszych warunkach 10W60 jest OK niema sensu zmieniać.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 4 lipca 2010, 12:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
No tak ale ten "półsyntetyk " nie daje mi spokoju :oczami:

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 4 lipca 2010, 12:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Jak ci nie daje spokoju to zlej i kup sobie inny.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 4 lipca 2010, 13:20 
Offline
Forumowicz

Wiek: 51
Posty: 129
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 318is
Kod silnika: M42B18
Bobby_Valentino napisał(a):
W naszych warunkach 10W60 jest OK niema sensu zmieniać.


Bardziej od tego czy 10w czy 5w czy w60 czy w50 bardziej zwracałbym uwagę na JAKOŚĆ i specyfikację a nie na cyferki które przeważnie g... mówią o jakości oleju

dzidzia24 napisał(a):
Kurde ja leję do swego b28 valvoline vr 10w60 bo uważałem że to świetny olej ale teraz wyczytuję że to półsyntetyk


ale nie każdy 10W60 to półsyntetyk

dzidzia24 napisał(a):
motul 300V COMPETITION 15w-50

oszalałeś ? nie lej takich glutów

dzidzia24 napisał(a):
valvoline vr1 5w50


a to już szybciej

dzidzia24 napisał(a):
Kurde ja leję do swego b28 valvoline vr 10w60 bo uważałem że to świetny olej ale teraz wyczytuję że to półsyntetyk


jak chcesz 10W60 i DOBRY olej to wlewaj Castrol EDGE Sport, to jedyny syntetyk na rynku z 10W60

_________________
Pozdrawiam

^OLO^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1915 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 96  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL