BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 czerwca 2025, 17:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1915 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 96  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 6 lipca 2010, 23:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: STALOWA WOLA
^OLO^ napisał(a):
manieksw napisał(a):
...tylko ze jak ktos ma 350 tys i zapocony caly silnik to mysliscie ze jak mu doradzicie syntetyk to mu nie pocieknie ? :)


nic takiego nigdy nie pisalem i nie napisze, jak ktos ma "sparcialy" silnik to nalezy wymienic uszczelki i dupy nie zawracac, a doradzanie "wszystkowiedzacych mechanikow" zeby zalac gestym to bedzie mniej leciec to juz chyba najwiekszy debilizm jaki mozna wymyslec, ale zawsze lepiej lac DOBRY olej zamiast glutów, jak zacznie leciec to przynajmniej widzisz co musisz wymienic, a jak nie masz na to kasy to trza se kosiarke kupic a nie BMW :P


nie pisalem konretnie ze Ty cos takiego pisales. Mowie ogolnie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 13 lipca 2010, 10:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 104
Moje BMW: E36
Koledzy proponuję obejżeć filmik: http://www.youtube.com/watch?v=Ksm4Q1W7 ... re=related

Wydaję mi się, że zalewanie silnika słabszym olejem po części wynika z niewiedzy lub oszczędności właściciela albo tego i tego. Powiedzmy gościu ma klikunastoletnie auto i sobie kalkuluje, że po co ma lać droższy olej (syntetyk) do tego "starego grata" skoro może wlać tańszy (półsyntetyk, bądź minerał). W taki sposób powstaje mit o laniu oleju mineralnego do aut z dużym przebiegiem.
Jak wiadomo olej syntetyczny najlepiej smaruje, to skoro auto ma powiedzmy 250 tyś. przebiegu, silnik w dobrym stanie to czy jest sens zalewać go słabszym olejem, po to żeby był gorzej smarowany, bo ktoś tam twierdzi, że przy takim przebiegu to już tylko półsyntetyk lub minerał.
Druga sprawa to to, że olej ma zapobiegać awarią a nie naprawiać silnik a z tego co widzę niektórzy myślą odwrotnie.

_________________
Moja bunia
Gdyby Bóg preferował przedni napęd chodzilibyśmy na rękach. ;)


Ostatnio edytowano 13 lipca 2010, 11:08 przez nestel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 13 lipca 2010, 11:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
nestel napisał(a):
Koledzy proponuję obejżeć filmik: http://www.youtube.com/watch?v=Ksm4Q1W7 ... re=related


Też mi tu propagandą zalatuje :) Jakim cudem olej może regenerować gumowe uszczelki :) hehe Simmeringi nie ciekną dlatego że pękają ale dlatego że się wycierają.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 13 lipca 2010, 13:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 444
Lokalizacja: Szprotawa
Moje BMW: E34 525 Touring 92r
Kod silnika: M50TUB25 LPG/SEK
Ciekawy test olejów
http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf

_________________
Jeśli pomogłem nie zapomnij o "Dziękuje"
V-max = 64,72 m/s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 13 lipca 2010, 13:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Świetny test ! Pokazuje kto inwestuje w marketing a kto w technologię :)

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 13 lipca 2010, 13:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
Bobby_Valentino napisał(a):
Simmeringi nie ciekną dlatego że pękają ale dlatego że się wycierają.

kurcza sie tez i twardnieja, traca elastycznosc, robia sie twarde jak plastik i wtedy sa nieszczelne.
Ja pamietam jak wyjmowalem stare simmeringi to byly wlasnie twarde i zmiazdzone, nie trzymaly wymiaru.

Podobno najlepiej konserwuja simmeringi (szczegolnie w najnowszych silnikach) dodatki w olejach liqui moly.

Bobby_Valentino napisał(a):
Jakim cudem olej może regenerować gumowe uszczelki :)

chlopak sie zagalopowal, przejezyczyl :rotfl:
Chcial powiedziec: opoznia starzenie ;)

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 13 lipca 2010, 15:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 528
Lokalizacja: Łódzkie
Moje BMW: E36 328i
Kod silnika: M52B28
Problem w tym że te oleje chyba są bardzo trudno dostępne w polsce. W ogóle pierwszy raz słyszę o takich olejach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 13 lipca 2010, 15:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
To marki Hamerykańskie ale Valvoline nie problem u nas zakupić.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 13 lipca 2010, 18:27 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 73
Lokalizacja: Mielec
Kod silnika: M52B25
ten test jest niesamowity!!!

jestem ogromnie ciekaw jak w taki tescie zachowałyby się olej Valvoline SynPower 5w40, VR1 5w50, oraz maxlife 5w40. Szkoda tez ze zabrakło Liqui Molly.
Z tego co widać to Shell, Castrol, czy nawet mocno chwalony Motul to oleje przereklamowane!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 19 lipca 2010, 11:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Pany mam problem.Zalałem po zimie olej Valvoline vr1 racing 10w 60(wcześniej miałem long life)Po kupnie auta pamiętam że silnik pracował cichutko(nie wiem jaki olej był zalany) i jakiś czas po zmianie oleju (nie potrafię tego dokładnie określić)silnik zaczął pracować głośniej,z rana przy rozruchu potrafią zaklepać popychacze i ogólnie silnik jak się zagrzeje to potrafi lekko "grzechotać".Dzisiaj to już wogle się wkurwi...em.Udało mi się dzisiaj skożystać z toru gokardowego w sumie pierwszy raz od dawien dawna i po 2 min jazdy zaczęła mi napierda..ać szklanka (pierwszy raz tak głośno) musiałem zrobić z 10km wolnej jazdy aby ucichła.W sumie było na zawnątrz z 28* ale co z tego -vr1 przecież to niby super olej do wysilonych jednostek.Tak być nie może i coś tu niegra tylko co?Wszystko wskazuje na to że albo ten olej nie nadaje się do Hydro albo cały czas kupuje jakiś inny olej w opakowaniu Valvoline(allegro)
Na oleju zrobiłem może z 1tkm i szkoda kasy znowu na eksperymenty ale dzisiejsza sytuacja mnie rozwaliła i nie przeżyję jak nie zmienię oleju na inny, tylko kur.a na jaki?(do valvo już sie zraziłem)
A po za tym to gdzie kupować olej(najlepiej online) i mieć pewność że to oryginalny produkt

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 19 lipca 2010, 11:50 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 616
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52TU
Pewne to jest to,że kiedyś każdy umrze ;)
Wszędzie możesz się naciąć na podrabiany olej.
Kup olej w jakimś zaufanym sklepie lub w IC itp.
Kupując na Allegro jest chyba większe ryzyko trafienia na podróbe.

A co stukania popychaczy...auto masz co raz starsze i przebieg się zwiększa więc może być i tak,ze popychacze będą wymagały niedługo wymiany.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 19 lipca 2010, 12:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Czy zamawianie w IC online jest bezpieczne? U mnie w "wiosce" jedynie jaki olej mogę kupić to Hipol albo Kujawski.
Dziwny traf że wszystko się zaczęło po zmianie oleju :suchy: .Teraz spróbuję zalać tego Elfa Excellium 5w40
Jak to nie pomoże to zostanie wymiana popychaczy.

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 19 lipca 2010, 12:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
dzidzia24, albo trafiles na jakies gowno zamiast valvoline, albo po wymianie cos padlo. Np moze uszczelka pod deklem jest juz do wymiany i przez to w glowicy jest slabe cisnienie oleju i slychac szklanke/szklanki. Moze korek wlewu nawet, ale predzej uszczelka dekla- niedroga i prosta w wymianie. Albo zapchana odma olejowa!!!
Uklad smarowania musi byc szczelny i drozny. Czujnik cisnienia moze pokazywac ze cisnienie jest wystarczajace, ale moze byc to takie minimum od ktorego szklanki graja.

Jesli chodzi o valvoline i to jeszcze 10W60 VR1 ktorego lalem ja, leja moi koledzy (inny leje 5W50 VR1) to moim zdaniem nie ma opcji by oryginalny olej takiej lipy narobil.
Firma to ekstraklasa!!! Albo olej sciemniony, albo cos w silniku.

To jak u Ciebie nie ma dobrego oleju to albo musisz pojechac dalej, albo zamowic przesylke ale od kogos zaufanego, np z forum. Ktos kupi Ci po znizce w INTERCARSIE i wysle.
Mi kupil Bobby_Valentino z Intercarsu i sie ustwilismy.
Za banke valvoline 10W40 max life (bo teraz mam inny silnik i nie leje juz 10W60) zaplacilem 98zl, a u innego kumpla chcieli 130zl. Oczywiscie Bobby kupil po znizkach.

A z allegro mogli wlac lotosa 15W40 :przestraszony:

ps. Poza tym powinienes lac 5W, czyli VR1 5W50 lub np SyperSyn 5W40.
Firma jest pewna.

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 19 lipca 2010, 13:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Kurcze dałeś mi trochę do myślenia z tą uszczelką pod pokrywą zaworów bo fakt że jest zajechana i cieknie oliwa ale niewiedziałem że to może mieć jakiś wpływ :zdziwko: Odmę mam puszczoną na zewnątrz a spływ do miski zaślepiony-może to mieć jakieś nagatywne skutki.?

Dodam że uszczelka pod pokrywą puściła w ten sam dzień w którym odłączyłem odmę od układu-zbieg okoliczności?

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 19 lipca 2010, 14:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
dzidzia24 napisał(a):
Kurcze dałeś mi trochę do myślenia z tą uszczelką pod pokrywą zaworów bo fakt że jest zajechana i cieknie oliwa ale niewiedziałem że to może mieć jakiś wpływ :zdziwko: Odmę mam puszczoną na zewnątrz a spływ do miski zaślepiony-może to mieć jakieś nagatywne skutki.?

Dodam że uszczelka pod pokrywą puściła w ten sam dzień w którym odłączyłem odmę od układu-zbieg okoliczności?

z mojej wiedzy wynika: to nie zbieg okolicznosci!
odma i splyw do miski sluzy do odpowietrzenia skrzyni korbowej i wyrownania cisnienia oleju.
Wywalilo Ci uszczelke pod deklem bo cisnienie byloza duze, a teraz jest za male i slychach szklanki. Wroc z ta odma i splywem do miski do serii!!!
Odme masz puszczona na zewnatrz, ale tez zaslepiona jak splyw do miski czy nie?
Sa takie tuningowe zabawki ktore sie zaklada na odme, zeby olej sie gromadzil "na zewnatrz" silnika a nie w dolocie.

Nie jestem do konca w tym obeznany, ale jakos tak to wyglada.
A jesli chodzi o wplyw uszczelki dekla na szklanki to- raz ktos to napisal, uznalem to za madre i tak powtarzam innym ;)
Olej w takim razie moze jest oryginal i wypas!!!!!!!

dzidzia24 napisał(a):
uszczelka pod pokrywą puściła w ten sam dzień w którym odłączyłem odmę od układu

wiec cisnienie rozwalilo uszczelke.
teraz: zanim gdziekolwiek pojedziesz zmien uszczelke, podlacz odme (zanim nowa uszczelke znowu ch strzeli)

dzidzia24 napisał(a):
niewiedziałem że to może mieć jakiś wpływ :zdziwko:

ja tez jeszcz z miesiac temu o tym nie wiedzialem, ale przyczytalem chyba na ktorejs stronie tego madrego tematu :hyhy:

ps. moze niech ktos bardziej ogarniety ode mnie sie wypowie (bo nie wiem dokladnie) za co jest odpowiedzialny splyw do miski a za co odma.
Bo splyw to chyba tzw odpowietrzenie skrzyni korbowej, a odma glowicy? Wszystko to sluzy wyrownaniu cisnienia i tyle? Zaraz jeszcze poszukam w necie, choc wolalbym ksiazke drukowaną ;)

Tu cos jest
http://www.motofakty.pl/artykul/zapomniana_odma.html
"Odpowietrzenie skrzyni korbowej popularnie nazywane odmą pełni bardzo ważną rolę w silniku. Uszkodzenie tego elementu może spowodować awarię jednostki napędowej." itd
O, tu cytat: "W przypadku niedrożności odpowietrzenia w skrzyni korbowej bardzo szybko tworzy się nadciśnienie i olej wyrzucany jest z silnika przez najsłabszy element - uszczelnienia. "
Wiec ogarnij temat zanim simmeringi wyleca z kosmos w wyscigu ze szklankami :kwasny:

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 19 lipca 2010, 23:14 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 104
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: e36 318TDS
Kod silnika: M41
Wie moze ktos jak mozna oczyscic ODME?? Z gry pisze ze ja mam TDS 1.8 e36
Mam przejechane niby 210tys. i u mnie bardzo bylo slyszec szklanki wiem ze to diesel ale w porownianiu z innymi to moj glosno chodzil od innych... Jezdze na oleju castrol magnatec 10w40 jak uwazacie dobry olej?? z tego co czytam na forum wielu ludzi pisze ze jest ferelny i ze szklanki slychac po nim zalaniu co sadzicie o tym??
Powiem szczeze ze tak mnie to wzystko denerwowalo ze Wymienilem szklanki na NOWE , ucichly ale nadal sie tlukly az wkancu postanowalem wymienic koncowki wtryskow bo znajomy powiedzial ze je slychac... ucichlo wiele lepiej ale jeszcze mi ten sterujacy cos klekocze (jego nie wymienialem) i tez bede musial zmienic go...

Powiecie mi czy pukanka silnika cos pomoze??
wyczysci to odme?? lub czym mozna to zrobic??
Warto wlac te CERAMIZER??

Co myslicie o oleju?? zmienic na inny?? jaki proponujecie do diesla?? i jaki symbol 5 , 10 czy moze 15 ??
Powiem szczeze jak czasem stanolem przodem w dole i stal albo przechylony na jedna strone tak np ok jednego dnia i po odpaleniu go silnik zaczol pieknie pracowac... ciszej.... nie wiem czy odma ma na to jakis wplyw (nie znam sie tak dobrze)
Z gory dziekuje za odpowiedz:)
pozdrawiam Skroczek1

_________________
Moc jest Bogiem, prędkość nałogiem, drift zabawą, a BMW podstawą!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 20 lipca 2010, 13:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: STALOWA WOLA
dzidzia24 napisał(a):
Kurcze dałeś mi trochę do myślenia z tą uszczelką pod pokrywą zaworów bo fakt że jest zajechana i cieknie oliwa ale niewiedziałem że to może mieć jakiś wpływ :zdziwko: Odmę mam puszczoną na zewnątrz a spływ do miski zaślepiony-może to mieć jakieś nagatywne skutki.?

Dodam że uszczelka pod pokrywą puściła w ten sam dzień w którym odłączyłem odmę od układu-zbieg okoliczności?


proponuje poczytac to co pisalem 2-3 strony wczesniej... pisalem jakie mialem problemy ze stukaniem oraz ze pomogla wymiana uszczelki pod pokrywa zaworow, opisywalem wszystko dokladnie poczytaj. Jezdze na Valvoline max life 10w40, poczytaj moje posty...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 22 lipca 2010, 15:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: STALOWA WOLA
hehe niedlugo dojdziemy do tego ze komus silnik klekocze bo w jednym kole ma za malo powietrza hehe :)
nie wiem jak z dislami ale w benzynie najlepiej nic nie dolewac zadnych srodkow ceramizerow itd...olej jest po to zeby silnik w nim pracowal bez dolewania wynalazkow. Na klekotanie zadne ceramizery nie pomoga. Ja polecam Valvoline max life, mam silnik chodzi na nim elegancko, ale pewnie tak powie kazdy komu chodzi silnik dobrze i nic nie klekocze, niezaleznie od oleju jaki ma. Jak zaczyna cos stukac to radzil bym popatrzec w jakim stanie silnik, podmienic szklanki ewentualnie walki - bo one tez moga stukac. No i tak jak u mnie uszczelki w silniku posprawdzac i cisnienie oleju, bo jesli jest za male to tez moga stukac szklanki bo one sa wrazliwe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 29 lipca 2010, 13:41 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 46
Posty: 34
Lokalizacja: Nowy Sącz
Moje BMW: E 34
Kod silnika: M50B25
No cóż.. Ja zainspirowany tym tematem postanowiłem sprawdzić jak te ceramizery i zmiana oleju na syntetyk działają na silnik od strony praktycznej.Odnośnie oleju wiadomo już że warto jeździć na syntetyku ale nikt do tej pory nie napisał tutaj czy rzeczywiście podniosło mu się ciśnienie na poszczególnych cylindrach więc pora i to sprawdzić :hyhy: Jestem posiadaczem E34 M50B25 z 90r.Przejechane mam 303k kilometrów :| i autko nie jeździ do końca tak jak powinno.Od zakupu wymieniałem olej tylko raz i zalałem Castrol 10w40(podobno dobry do tego silnika :kwasny: ) teraz pójdzie MOBIL 1 5w50 i 2 dawki ceramizera.Oczywiście będzie zrobiona płukanka przed zlaniem starego oleju :) .Miałem wczoraj mierzone ciśnienie na cylindrach i na 1,2,5,6 jest po 12,5 atmosfery natomiast na 3 i 4 po 9 :niepewny: .Jestem bardzo ciekawy na ile ta reklama ceramizerów jest prawdziwa i czy rzeczywiście coś się poprawi :) .Jak widać silnik jest dość wymęczony więc nie spodziewam się cudów ale.... Może się coś poprawi a jeżeli nie to będzie remoncik :P .Przy okazji do wymiany od razu pójdzie uszczelka pod klawiaturą.Jutro operacja ;) .O wynikach poinformuję tutaj:).

pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] UCISZYŁEM "SZKLANKI"
PostNapisane: 29 lipca 2010, 14:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
PiRAT 31, :ok: zajefajnie ze cos takiego robisz, czekam na efekty
Jak zrobisz mowy pomiar cisnienia, to napisz po ilu km to zrobiles...
Pierwszy Twój post i jaki ogarnięty :D

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1915 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 96  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL