BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 20:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 02:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko BiaÂła
wymienil komplet...dlatego nie rozumiemczemu tak sie stalo.moze zle zalozyl.... nie znam sie na sprzeglach aleskoro tak sie dzieje na prawie nowym sprzegle tzn ze ktos cos :cenzura: czyz nie tak?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 02:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
a ile zaplaciles za ten komplet ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 02:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko BiaÂła
Z tego co pamietam to kosztowala mnie ten gadzet cos ok. 800zl.to chyba nie jest tak malo zwlaszcza ze byly tez po 450zl.wzialem to ze sredniej polki przeciez nie wyloze drugiej takiej polowki na ceramiczne...
nazwy firmy nie pamietam :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 02:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
jedyne rozwiazanie to rozebranie i weryfikacja czesci . A powiedz jeszcze czy przed wymiana bylo innaczej ? tzn predkosci inne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 02:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko BiaÂła
wiesz ... sprowadzilem auto ze sprzeglem na wykonczeniu.wydaje mi sie ze poprzednie konczace sie sprzeglo sprawowalo sie lepiej niz to obecne-wiem moze to troche glupio brzmi ale tak mi sie wydaje a nawet jestem pewien...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 03:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
gosc4x4 napisał(a):
jedyne rozwiazanie to rozebranie i weryfikacja czesci


Może mechanik wsadził Ci używkę, a pociął po portfelu jak za niezłą nówkę?

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 03:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko BiaÂła
nie sadze.znam goscia a poza tym sam kupilem to sprzeglo i nie sadze zeby cos kombinowal.stare dostalem kompletne-oczywiscie wyrzucilem na zlom... czyli powinienem sie przygotowac na najgorsze?tzn kupno nowego kompletu tak?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 11:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
listek napisał(a):
nie sadze.znam goscia a poza tym sam kupilem to sprzeglo i nie sadze zeby cos kombinowal.stare dostalem kompletne-oczywiscie wyrzucilem na zlom... czyli powinienem sie przygotowac na najgorsze?tzn kupno nowego kompletu tak?
napewno , a dodatkowo wymiana kola zamachowego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 16:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 160
Lokalizacja: Łask
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B22
Hej Panowie skoro kolega wymienił kompletne sprzęgło to jest dla mnie nie możliwe, żeby tak się ślizgało... więc nie rzucajcie zaraz tekstami, że ma kupować nowe... To nie jest koszt 20zł. Skoro piszczy na jedynce to chyba nie jest z nim tak źle... Moje ma czasem kłopoty z zapiszczeniem na jedynce a jakos jedzie prawidłowo... Wydaje mi się, że przy 6tys obrotów na 3 biegu może się poślizgnąć. Kolego powiedz jeszcze ile masz do setki bo na tak ślizgającym sprzęgle to powinieneś mieć z 15 sekund jak nie więcej... Czy sprzęgło było odpowietrzone?? A wracając do licznika... Jeśli masz rok 1993 to powinieneś mieć licznik do 260... więc jeżeli nikto go nie przeskalował (właściwie to nie wiem jak to się robi) to powinien pokazywać takie prędkości jak pokazuje a w rzeczywistości jedzie dużo więcej...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 19:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko BiaÂła
nie mam pojecia czy bylo odpowietrzone...nie jestem w temacie sprzegla orlem :zalamany: ale wydaje mi sie ze vhyba facet wiedzial co robi podejmujac sie jego wymiany zwlaszcza ze twierdzil ze juz kiedys cos takiego robil...
z drugiej strony w naszym kochanym kraju piekarz czy listonosz moze byc teraz mechanikiem... predkosci sa pokazywane wobrze (przy 80 km/h jest roznica 10km/h w porownaniu z innym autem ale to nie idze chyba licznikiem...) do 100-ki ma w okolicach 17
:rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz:
pany czy w is-ach jest kolo dwumasowe?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 21:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
listek napisał(a):
do 100-ki ma w okolicach 17
no to wygląda na sprzęgło bo preciez jakby miał zmieniony dyfer to powinien mieć lepszy albo chociaż zbliżony czas do serii a tutaj jest katastrofa!!! coś czuje że mechanik nieźle Cię przyciał :zdegustowany:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 22:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko BiaÂła
ale powiedzcie mi jak wyglada sprawa a kolem dwumasowym....wiem ze e36 miala to kolo tylko pytanie czy IS rowniez...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 03:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
niestety tak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 03:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko BiaÂła
:niepewny: nie takiej odpowiedzi sie spodziewalem...jestes pewien na 100% ze w moim m42 jest dwumasowe kolo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 08:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 160
Lokalizacja: Łask
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B22
W autach z klimą występowało koło dwumasowe, bez klimy jest jednomas chociaż różnie z tym bywa... Dopóki nie sprawdzisz to się nie przekonasz. Więc wszystko wygląda na źle założone sprzęgło...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 10:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Maniek_S napisał(a):
W autach z klimą występowało koło dwumasowe, bez klimy jest jednomas chociaż różnie z tym bywa... Dopóki nie sprawdzisz to się nie przekonasz. Więc wszystko wygląda na źle założone sprzęgło...

Dokładnie, ale stawiałbym na dwumas...

Skoro to sprzęgło, to jaki problem pojechać do tego mechanika z reklamacja... Że coś spartolił :hyhy:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 11:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
COUPE napisał(a):
Skoro to sprzęgło, to jaki problem pojechać do tego mechanika z reklamacja... Że coś spartolił


Otóż to, jeśli coś dodatkowo było do wymiany to powinien na to zwrócić uwagę! Jeśli teraz wychodzą jakieś kwiatki przez jego niekompetencję, to niestety jakieś konsekwencje trzeba z tego wyjąć.

Jedź do niego i nic, nie mów "że na forum się dowiedziałeś" niech się wykaże co on o tym myśli, że niby tak ma być po naprawie? Nawet jeśli dwumasa była by do wymiany, nie wiem czy to może mieć taki wpływ na przyśpieszanie, to niech wtedy nie liczy za zrzucenie skrzyni (~150 zeta).

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 12:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
jurexxx napisał(a):
... Nawet jeśli dwumasa była by do wymiany, nie wiem czy to może mieć taki wpływ na przyśpieszanie, to niech wtedy nie liczy za zrzucenie skrzyni (~150 zeta).
ma spory wplyw bo przylgnia tarczy moze byc porysowana ( tarcza niebierze cala powierzchnia ) lub spalona i sliska ( tarcza niema dobrej "przyczepnosci " )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 17:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Bielsko BiaÂła
kiedy sidlo stare sprzeglo to powiedzila ze nie ma dwumasowego kola wiec chyba mowil prawde(tak zakladam) no chyba ze ten :cenzura: fachura go nie zauwazyl... :) w poniedzialek podjade do niego i wyjasnie sprawe.poinformuje was co z tego wyniklo. poki co dziekuje za pomoc ;)
zycz milego i spokojnego weekendu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL