Ja osobiście jakbym miał już silnik za zewnątrz pokusił bym się jeszcze o wymianę uszczelniaczy na wale korbowym przód i tył. Albo przynajmniej przód, bo lubi często tam paprać też. Trzeba zdjąć koło pasowe. Z doświadczenia polecam albo firmę ELRING albo ASO. Victor Reinz i Corteco - zawiodły mnie te firmy kilka razy już.
Nr 4 uszczelniacz wału korbowego z przodu foto poniżej:
https://bimmercat.com/bmw/PL/search/sel ... CE/11_6074Nr 9 uszczelniacz wału korbowego z tyłu foto poniżej:
https://bimmercat.com/bmw/PL/search/sel ... CE/11_6073Dodatkowo sprawdził bym czy nie poci się wąż od Vanosa / ewentualnie wymienił uszczelki jeżeli coś się poci w okolicach węża:
Uszczelki nr 11 albo wąż vanosa cały czyli nr 10 foto poniżej:
https://bimmercat.com/bmw/PL/search/sel ... CE/11_6072