ta dodatkowa kostka to klakson, musisz cos wykombinowac i przylutowac sie z wtyczka pod przewody ktore ida do tych blaszek stykajacych sie z kierownica. Druga sprawa, ten brazowy kabel wystajacy w drugiej kierownicy to tez kabel od klaksonu, przelacznik od niego (klakson) jest zespolony z poduszką powietrzna, jest tam z boku wsuwka na niego, natomiast ten niebieski jest przykrecony na stale do kierownicy jako masa i jak wcisniesz wtedy klakson to zamyka obwod. Trzecia sprawa to to co ci chrupnelo to mogl byc plastik od odbijania kierunkowskazow, albo miales zle ustawiona tasme kierownicy. No i obowiazkowo trzeba bylo zdemontowac te blaszki stykowe z kolumny kierowniczej od starej kierownicy.
Zreszta zamiast sie bawic w konbinowanie, zobacz czy nie wystarczy przelozyc tasmy od poduszki i stykow od klaksonu ze starej kierownicy do nowej, bo to sie wszystko rozkreca
|