BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 03:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e32]735iL (Check Control umarł)
PostNapisane: 12 września 2006, 08:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Kalisz
Witam.
w mojej [e32] wczoraj Check Control na desce rozdzielczej przestał wysyłać gongi i wyświetlać komunikaty.
dodatkowo opadła wskazówka od temperatury (nie podnosi się) i nie działa ekonomizer.
Czy ktokolwiek napotkał sie na tego typu objawy :( ?
Prosze o wsparcie. Dzieki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2006, 08:32 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
taki objaw jest typowy w e30 gdy rozladuja sie akumulatorki w zegarach...tyle moge pomoc...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2006, 09:11 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
DO sprawdzenia masz moduł CHECk -Control w skrzynce z bezpiecznikami ( bedziesz tam miał na nim napisane co trzeba, taki czarny , podłuzny ) .
A czy jak zrobisz test zegarów to wymienione wskazoweczki nadal są nieruchome ?

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2006, 09:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Kalisz
Wskazówki są nieruchome przez cały czas.
Nie bardzo wiem w jaki sposób robi się test zegarów (auto posiadam dopiero 1-mc).
Dodatkowo zaobserwowałem ze kontrolka " (!) " najpierw mrugała a teraz się nie pali nawet jak przekręcę tylko kluczyk na pozycję 2.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2006, 09:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Kalisz
Kornelio, a gdzie szukać tych akumulatorków?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2006, 09:50 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
w zegarach po wymontowaniu...szczegolow nie znam...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2006, 10:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Kalisz
Dzięki Kornelio, ale chyba nie bedzie takiej potrzeby bo rada Franka okazała się trafna.
Wystarczyło zdemontować i na nowo zamontować moduł i wszystko gra. Ptaszyna znów ćwierka i jest ok. :D :D :D =D>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2006, 10:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Kalisz
Dzięki Frank za trafną radę. Wystarczyło sprawdzić styczność modułu z gniazdem. Ptaszynka znów do mnie ćwierka.Super dzięki. =D> =D> :D
W zwiąku z tym iż jesteś szczęśliwym posiadaczem podobnego cudeńka jak ja mam, mam pytanie.
Co może powodować zwarcie na bezpieczniku nr 9 (u mnie). Bezpiecznik ten jest od "Signalhorn, Klimakompressor"? Cy może masz jakiś pomysł?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2006, 11:26 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Hmm, u Ciebie jest troszeczke inny układ bezpieczników niz u mnie- sprawdz czy kompresor klimy nie jest zatary, bo wtedy podczas włączania moze wywalic bezpiecznik. I wiem ,ze do ktoregos roku w 735 bezpiecznik 9 był od wentylatora klimy- tez moze sie zablokowac i wywalac bezpiecznik. JEsli chodzi o klakson to podjedz do jakiegos elektryka bo na odległosc to zwarcia w instalacji " trąbitka " :D Ci nie zlokalizuję.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2006, 11:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Kalisz
OK.Dzięki wielkie Frank za dobre rady.Fajnie pobierać nauki i rady o tych przepięknych autkach od ludzi którzy nimi już trochę jeżdźą i sporo o nich wiedzą.
Jeszcze raz serdecznie dziękuję i do miłego...
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2006, 11:52 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
spoko :D

i daj znac co ustaliłes. Jak wymienisz bezpiecznik to włącz klime- ale najpierw na wyłaczonym silniku - wtedy włacza sie sam wentylator klimy - i patrz po kolei kiedy go wywali. Jesli wentylator bedzie chodził a bezp cały, to wlacz silnik, klime i sprawdz itd itd . Moze po zatrąbieniu sie fajczy, to tez bedziesz widział.

pozdro

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL