BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 czerwca 2024, 23:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Przewody wysokiego napięcia
PostNapisane: 20 września 2006, 20:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Mam takie pytanie.
Jaka jest prawidłowa oporność przewodów wysokiego napięcia do E36 318i m40?

Można by rzec że mam 2 komplety, jedne o oporności 5 kOhm i drugie o oporności około 10-12 kOhm.

Lepiej jak jest mniejsza oporność czy większa?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2006, 15:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
im mniejszy opór tym lepiej nigdy nie przyszło mi do głowy aby mieżyć opór kabli więc niewiem jaki tam powinien być...ale jak bedzie "za mały" to nic nie moze zaszkodzić
przy za dużym to silnik może "nie tak" chodzić...i chyba palec w kopułce(czy jak to tam się zwało) może na tym "ucierpieć"

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2006, 19:32 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 12
Lokalizacja: WrocÂław
rezystancja między stykami w kopułce a nasadką świecy przewodu powinna wynosić 6 kOhm +- 1,2 kOhm

a rezystancja samej nasadki przewodu zapłonowego powinna wynosić 1 kOhm

tak podaje mądra księga "Samochód BMW serii 3 E30 "

_________________
BMW KLUB - MAXBIMMER.PL

SKUP KATALIZATORÓW !! GG - 1553812, KOM 603 808 394


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL