BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2024, 08:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] gdzie ta moc????????
PostNapisane: 11 października 2006, 22:01 
sprowadzilem z niemiec BMW 320i jezdzilem tydzien na zuzytym oleju juz prawie i mimo to na 2 jak mocno depnalem to jeszcze zakrecil z piskiem i ruszal ostro do przodu ( serwisowano w niemczech u bosha) oddalem do zakladu BOSH w polsce zmienili olej swiece na boshowskie filtry wszystkie etc rozrzad rolki ... I CO??? i teraz na jedynce jak jade i depne to muli sie wpierw silnik i dopiero potem rusza ale to juz nie jest to ..... rece opadaja mi juz :( bylem w innym serwisie i madrala mi powiedzial ze i tak mam duzo KM wiec co marudze :x co moge jeszcze zrobic by bmw smigalo jak niegdys leje V-power na shellu dbam a jedyne co powie mechanik to : jezdzi? no to sprawne auto ... spotykam sie z nieporozumieniem tu w polsce ... jakies rady ??[/b]


Ostatnio edytowano 2 grudnia 2006, 12:21 przez Helberstam, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2006, 23:15 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Po pierwsze to od dłuższego czasu straciłem zaufanie do świec Boscha. Zalecam bardziej NGK i tylko te które są preferowane do tych silników. O ile dobrze pamiętam NGK BKR6EK.
Jakoś świecy wywiera bardzo duży wpływ na sprawność cewek oraz ich żywotnośc - pojawiają się wyskoki iskry tam gdzie nie potrzeba przy mocnych obciążeniach. Tak więc w Twoim przypadku brak mocy - zdławianie - podczas gwałtownego ruszania może wskazywać na wyskok iskry na jednej z nich (lub kilku).

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2006, 06:14 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
Mam taki sam problem jak Ty. W weekand przekładam przepływomierz od kumpla z 520 które śmiga dużo lepiej niz moje 320. Zobacze co będzie. Mam nadzieje, wina u mnie leży po stronie przepływomierza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2006, 22:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: szczecin
Moje BMW: x5
:D :lol:

_________________
Obrazek PiszĂŞ poprawnie po polsku
.

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2006, 23:20 
i co przeplywomierz ci nawala czy co ja nadal szukam kogos kto to zrobi dobrze a nie tylko wezmie pieniadze za wymianie bezsensowna


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2006, 20:45 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
jeszcze nic nie działem bo, nie mam juz z kad wziasc przepływki. Zrobilem dzisiaj trase 300 km i wyprzedzanie to tragedia. :?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2006, 08:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
co do swiec to faktycznie Robert ma racje, ale ja juz spotkalem w swojej kareierze dwa razy szukodzona definitywnie swiece ngk, nowa swiece. ktory rocznik tego samochodu? bo cos mi sie wydaje, ze chyba to powinno byc juz na lancuchu, a jesli nie (rocznik) to sprawdzilbym ustawienie rozrzadu, bo czasem kilkudziesieciominutowa zabawa z ustawieniem rozrzadu daje nad wyraz duze efekty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2006, 08:56 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
Wiec mówisz ze to rozciągnięty łańcuch? A gdy tak jest to w m50 łańcuch szoruje o obudowe, bo chyba coś słysze przy zimnym silinku. I jeszcze sprawa napinacza czy to on moze być do wymiany a łańcuch zostanie? I ostatnie czy ktoś z szanownych forumowiczów, może mi podać orientacyjną cenę łańcucha rozrządu do 2.0 m50? z góry dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2006, 16:51 
tak mam lancuch i cosik mi wstepnie zdiagnozowali mechanicy ( a bylem u wielu ) ze prawdopodobnie rozrzad bo silnik chodzi jak zyleta totez to bede robic jak jeszcze sprawdze bo kazdy mowi co innego ... inny zas spec powiedzial ze to tylny most moze byc ... no fajnie chyba sam sobie rozloze wszystko i skrece za jakis rok dam znac :evil:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2006, 21:14 
Witam.

Zanim cokolwiek zrobisz i wydasz pieniądze (czasami niepotrzebne) podjedż do kogoś na komp. i go podepnij. Może pokaże jakąś usterkę, która bedzie miała bezpośredni wpływ na dolegliwości Twojego auta. Przepływki raczej tak nie sprawdzisz, ponieważ wymagany jest laptop, żeby sprawdzić dopływ powietrza podczas jazdy, bo jako takiego błędu przepływomierza nie pokazuje. Na łańcuszek bym nie stawiał, ponieważ bardzo by hałasował, gdyby był już zużyty a podkreślam, że taki łańcuszek powinien wytrzymać do końca żywotu silnika (M50) Równie dobrze można przypuszczać, że katalizator masz zapchany i autko Ci się muli, dlatego zacząłbym od diagnozy na komp. ;)

Pozdrawiam... ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2006, 17:50 
mysle ze masz racje huehue :D srubke zawsze sie zdarzy wykrecic podlacze wpierw pod kompa tnx


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL