Po pierwsze auto musi być absolutnie zimne - pamiętaj że duża a w zasadzie długa głowica (6 garów) jest wrażliwa na wszelkie termiczne "eksperymenty", dalej pamiętaj ze przed spuszczeniem musisz ustawić pokrętła nagrzewania na czerwone pole - przy właczonym zapłonie! tak aby nagrzewnica została otwarta.
Co do samej wymiany - masz dwa korki spustowe - jeden w chłodnicy, na samym jej dole dokładnie pod korkiem wlewowym.
Z chłodnicy powinno zlecieć ok 4-5 litrów.
Drugi korek spustowy jest w bloku silnika, pod kolektorem wylotowym - dokładnie nad poprzeczką zawieszenia. Umiejscowienie kretyńskie bo cały płyn leci pięknym strumieniem na belke......gdzie sie rozchlapuje i masz prysznic.
Gdy płyn przestanie lecieć możesz podmuchać w otwór wlewowy powinno wyleciec jeszcze ok litra.
Co do napełnienia - nalewasz płynu pod korek, następnie zapalasz silnik, odkecasz odpowietrznik w chłodnicy, lub korek wlewowy. Samochód pracuje, układ sie odpowietrza.
_________________ Pozdrawiam!
TOMEK_M
|