BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 04:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Pomóżcie-alternator!!!!!
PostNapisane: 18 listopada 2006, 09:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Tychy
Witam!!!
Pojawił się kolejny problem troche mi sie ich mnozy ostatnio. Wiec tak siadł alternator. Elektryk wymienił tulejki, mostek i regulator napięcia. I od tego czasu cos mi gwizda pod maska wydaje mi sie ze to alternator.Ogólnie auto chodzi przy wchodzeniu na obroty jak suszarka taki mniej wiecej wydaje dziewk. Gwizdy są najgłośniejsze jak chodzi na wolnych obrotach. Powyżej 1500obr/min ustają oprocz tego jak mam włączonych pare odbiorników prądu to zaczyna leciutko skakac na obrotach (spadek na dół i znowu do gory i tak w koło). Wszystko zaczelo sie od tego jak mi zamontowali sprzet grajacy. Spalili alternator bo cos popieprzyli i poszedl do regenracji i od tej pory syczy jak skurczybyk az wsytd bo sie ludzie patrza, a niestety auto odebralem wczoraj wieczorem i juz nie mialem kontaktu z elektrykiem ktory to robil, dopiero w poniedziałek do niego uderze. A nade wszystko mialem jeszcze taki przypadek wczoraj ze skrecajac w lewo przy właczonych odbiornikach(kierunkowskaz, światła, wentylator, radio,) zgasło mi na 2 sek podświetlenie licznika.
Dodam jeszcze tylko ze dwie rolki i pasek alternatora wymienialem miesiac temu.
Pomóżcie koledzy bo naprawde nie mam pojecia o co chodzi!!!
Z góry dzieki!!!


Ostatnio edytowano 2 grudnia 2006, 22:23 przez prausik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2006, 12:28 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
zobacz czy pasek jest dobrze załozony
ps ile dałes za rolki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2006, 12:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Tychy
Za rolki dalem gdzies w granicach 60 i 80zł juz dokladnie nie pamietam. Tyle tylko ze to wycie pojawilo sie jak szlak trafil alternator i myslalem ze po jego naprawie to zniknie a tu nic alternator dobry ladowanie jest a szumi tak jak szumialo. No i to falowanie na obrotach mnie najbardziej martwi. Na poczatku myslalem ze to sprzet grajacy bo on troche pradu bierze ale jak go wylacze to dalej tak jest. Lekkie odchylenia obrotomierza no i na ucho slychac ze silnik przygasa i zaraz go dziwga do gory.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: POMOCY!!!!
PostNapisane: 22 listopada 2006, 21:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Tychy
Chłopaki mam prosbe pomozcie bo dostane szału :!:
Wiec tak pewnego razu zamontowali mi grajka w aucie i przy okazji spalili alternator, a jego spalenie na dzien przed poprzedzil dziwny klank auta taki jakby na obroty wchodzil jak suszarka takie wrrrrr i tez tak z tych obrotow spadal.
Wyremontowalem alternator (mostek, regulator alternatora, łożyska) chodzi elegancko ladowanie i te sprawy na poziomie, ale jest problem bo jak samochod sie zagrzeje to dziwnie swierczy wlasnie alternator a jak mu jeszcze zaczne wlaczac swiatla wentylator itp. to swierczy coraz glosniej, elektrycy rozkladaja rece ladownaie jest wszystko ok a on swierczy i to pod obciazeneim coraz bardziej a wszystkie bebechy wymienione.
Oni mowia zebym tak jezdzil bo wszystko jest ok ale dodam tylko ze ten dzwiek przypomina Cinquecento 700 z 200tys przebiegiem wiec mowie gosciom ze tak nie moze byc ja ma slyszec R6 a nie swierkotanie. No ale oni sami nie wiedza co robic.
CO TO MOZE BYC ??????????????

[mod-edit] biały-bmw. Nie zakładaj nowych tematów tylko odśwież stary temat nowym postem


Ostatnio edytowano 22 listopada 2006, 21:51 przez prausik, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2006, 21:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
po pierwsze nie zmieniaj tematow bo nie chce mi sie pisac drugi raz tego samego :D

moja rada:
wymien alterantor....

nic innego nie przychodzi mi do glowy
ps. to ze "cos bylo robione" nie oznacza ze zostalo odpowiednio naprawione.......... :suchy: :dontgetit:

pozdro

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2006, 21:53 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
pablo022 napisał(a):
po pierwsze nie zmieniaj tematow bo nie chce mi sie pisac drugi raz tego samego


pablo022, to ja zmieniałem ten temat , bo prausik, założył drugi taki sam :)

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2006, 21:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
biały-bmw, znowu robisz zamieszanie :D
ale dobrze ze panujesz nad tym ;)

pozdro
sorki za ot

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2006, 08:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Tychy
Witam wiec sprawa z moim alternatorem sie wyjasnila. Powodem tych buczen itp. zachowan byc stojan, przy okazji wymieniono tez dwa łozyska. Calkowity koszt naprawy z czesciami 310zł :zalamany: . Moze sie kumus przydac ta informacjha wiec pisze co i jak. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL