BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2024, 19:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30] problem z ogrzewaniem
PostNapisane: 5 grudnia 2006, 12:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
czytalem posty na waszej stronie i nie za bardzo sa podobne do mojego problemu
chodzi o to

wlasnie mialem przeczyszczony ukload chlodzenia i odpowietrzony,koles odpowietrzyl poprzez waz idacy od parownika do nagrzewnicy
silnik trzyma temperature na srodkowej kresce
waz dolny chlodnicy zimny
cieplo grzeje ale musze na wlaczac 2 bieg od dmuchawy i jest spoko
3,4 to czuc juz takie bardziej letnie
silni ksie nie przegrzewa

to dlaczego takie cinkie to ogrzewanie?jeden mechanik mowil ze przewody od parownika do nagrzewnicy maja 2 trojniki,chodzi o jakies podlaczenie albo szeregowe albo rownolegle?jakie powinno byc?i mowil ze parownik jes tp onad ukladem chlodzenia,ale normalnie preplywa przez niego plyn,i jest cieply?

jest to moze wina termostatu,czy termostat odpowiada za ogrzewanie auta?bo mam zalozony stary termostat chyba jescz eoryginal?

napiszcie cos prosba


Ostatnio edytowano 5 grudnia 2006, 20:55 przez devil88, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2006, 12:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
jak masz zimny dolny waz od chlodnicy to termostat masz do wymiany.druga sprawa to obstawam slabo odpowietrzony uklad chlodzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2006, 13:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
odpowietrzony był juz pare razy,takze nie weim a termostat wplywa na ogrzewanie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2006, 14:10 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
pewnie ze wplywa wkoncu reguluje temperature cieczy chlodzacej...inna sprawa mozesz miec zapchana i zakamieniana nagrzewnice.jezeli przed "plukanka" bylo ok to mozliwe ze po plukaniu czesc syfilisu przytkalo nagrzewnice...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2006, 22:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
przed plukaniembylo to samo,natomiast irytuje mnie ten przewod dolny odchlodnicy z termostatem ktory jest zimny,reszta jest goraca,wina termostatu czy jak?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2006, 19:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
JEŚLI MASZ DOLNY WĄŻ ZIMNY A RESZTA GORĄCA TO MOŻE TO WSKAZYWAĆ WŁAŚNIE NA TO ŻE TERMOSTAT JEST ZAMKNIĘTY I PŁYN IDZIE TAKZWANYM MAŁYM OBIEGIEM CZYLI GŁOWICA- NAGRZEWNICA.
PO OSIĄGNIĘCIU TEMPERATURY OKOŁO 90 STOPNI TERMOSTAT SIĘ OTWIERA I WTEDY PUSZCZA DODATKOWO OBIEG NA CHŁODNICĘ
TYLKO ŻE JEŚLI TERMOSTAT NIE PUSZCZA TO WKOŃCU ZAGOTUJE WODĘ A TY TWIERDZISZ ŻE WSKAZÓWKA JEST W NORMIE.
WIĘC MOŻE CI SIĘ WYDAJE ŻE JEST ZIMNY. ZAGRZEJ AUTO PORZĄDNIE I SPRAWDŻ JESZCZE RAZ
JA BYM STAWIAŁ JAK KOLEDZY WCZEŚNIEJ NA ZAPCHAHA SYFEM Z PŁUKANIA NAGRZEWNICĘ EWNTUALNIE ŻLE ODPOWIETRZONA.


[mod-edit] biały-bmw. Wyłącz CAPS LOCK-a jak piszesz na forum :!: :!: :!:


Ostatnio edytowano 7 grudnia 2006, 21:43 przez mcgiver, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2006, 07:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
wczoraj wlasnie przy probie odkrecenia korka wlewu saczelo syczec i bulgotanie w chlodnicy,nie wei mczy on sie sam zapowietrza czy jak?ale temperatura stoi po srodku albo troche jakgdyby byl niedogrzany do konca,nie wiem?za srodek wskazowka nie wchodzi?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2006, 08:15 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
termostat to jakies 35zl. kup i wymien dla pewnosc zamiast "filozofowac"...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2006, 10:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
kupilem termostat wahler dalem o boze 90zl,i moze jakby sie poprawilo,ale przewod dolny letni,moze zapowietrzony,odpowietrzalem poprzez parownik,moze jakos inaczej odpowietrzyc,oczywiscie przypominam ze jest to m10 i nie ma tam odpowitrzników,wiec powinien sie teoretycznie sam odpowietrzyc,moze pompa wody,?powiedz mi jescze korek od wlewu plynu ma jakis zaworek,do czego on sluzy,jak korek jest lipny to jakie sa objawy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2006, 23:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
kolego odezwij się?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL