BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 16:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30] 1.8is Jakie zawieszenie sportowe na przód??
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 22:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 88
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Witam, z racji ze wylaly mi stare amortyzatory chce założyc do E30 1.8 is do przodu sprezyny i amortyzatory sportowe.Mam kilka watpliwosci i prosze o pomoc.
1.Słyszalem ze do sprezyn obnizających o 40 stosuje sie seryjne amortyzatory i nie wiem ile w tym prawdy???nie chce zeby mi wylaly znowu po miesiacu.Słyszalem tez ze do sprezyn obnizajacych o 60 juz musza byc sportowe.Bardzo prosze kogos o rozwiane watpliwosci bo nie chce wtopic kasy...
2. druga sprawa ,ze nie wiem czy obnizyc przod o 40 czy o 60.w isach jest bardzo nisko miska i to 60 moze byc trosze za duzo,ale ładnie wyglada z drugiej strony.jak macie moze jakies foty gleby o 40 i o 60 prosilbym bardzo dodac.Nie mam odnosnika w swojej bo sciety zwój byl i nie wiem o ile padla i ile miala seria.
Prosze o pomoc.Pozdro all


Ostatnio edytowano 22 stycznia 2007, 22:19 przez Dominator, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 13:47 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 88
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Widze ze wszyscy olewają temat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 13:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
tak do -40 maks -50 mozesz dac standardowe amorki. wloz lepiej -40 - wyglad bedzie ok a trakcja sie mocno polepszy. i najwazniejsze. nie rob popeliny i druciarstwa. wymien 4 sprezyny albo wogole bo bedziesz mial inna charakterystyke przodu i ty;u i bedzie sie to prowadzic jak koza...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 14:52 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 88
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Dzieki bardzo widze ze ktos w koncu sie zaiteresowal.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 11:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 208
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E30x2
Kod silnika: M42B18/M52B28
o odrazu szukaj nowej miski olejowej

_________________
Obrazek
BMW-e30.PL / MyE30.PL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 12:28 
Jeśli chcesz sportowe amortyzatory to Bilstein b8 sprint , do tego sprężyny tak -40 , płyta pod silnik i jazda .


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2007, 16:32 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 88
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Płytę juz mam i chyba zostane na 40 dzieki chlopaki pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2007, 18:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 463
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158221
Też parałem się do nie dawna z tym dylematem i się trochę naszukałem, zwłaszcza po sklepach w uk. Wszędzie bez wyjątku mówią że kupując dedykowane przez producenta sprężyny do amorów standardowych możesz max obniżyć do 40-30mm (przód-tył). Zdecydowanie nie wymieniałbym tylko na przodzie pozostawiając stary tył! Pytanie jakim portfelem dysponujesz bo wybór jest znaczny. Jeśli chcesz zachować dobrą relację cena/jakość to polecam Ci Spax. Przeglądając i pytając angielskie fora dużo ludzi je poleca i chwali w swoich buniach :]

_________________
Obrazek
Było: '88 E34 530i
Było: '95 E34 525i
Było: '91 E34 535i
Jest: '01 E46 330ci TITANSILBER METALLIC (354) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158221


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL