BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 16:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] Falowanie na zimnym z czego może wynikać??
PostNapisane: 26 stycznia 2007, 15:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: Jaworzno
Witam

Z czego może wynikać falowanie na zimnym silniku? Gdy jest 20 st. nie faluje; gdy jest 5 st. faluje minute, gdy jest -5st. to faluje z 5 min.
Ewidentnie zależne od temperatury. Co to może być?


Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 28 stycznia 2007, 20:40 przez michael, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2007, 15:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
swiece, kopulka, palec, przeplywomierz, kable WN, silnik krokowy. Sprawdzales juz cos?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2007, 18:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 463
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158221
W pierwszej kolejności sprawdziłbym krokówkę. Wyjąłbym, rozmontował i przeczyścił ją w nafcie. Masz też problemy z odpalaniem??

_________________
Obrazek
Było: '88 E34 530i
Było: '95 E34 525i
Było: '91 E34 535i
Jest: '01 E46 330ci TITANSILBER METALLIC (354) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158221


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2007, 18:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: Jaworzno
kulten napisał(a):
W pierwszej kolejności sprawdziłbym krokówkę. Wyjąłbym, rozmontował i przeczyścił ją w nafcie. Masz też problemy z odpalaniem??


Tak są problemy z odpalaniem; po pół godziny pracy silnik chodzi bez zarzutu... nie mam silnika krokowego mam EML. Jego też podejrzewałem, co prawda raz złapał mi błąd widoczny na kompie, ale po wykasowaniu nie pojawiał się znowu; chyba wezme od handlarza części EML na podmiane. Bo rozbieranie tego to chyba dość ryzykowna sprawa?


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2007, 20:32 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Luzy zaworowe - kiedy ostatnio je sprawdzałeś i jaki luz był ustawiany.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2007, 20:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 463
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158221
michael napisał(a):
Bo rozbieranie tego to chyba dość ryzykowna sprawa?


Rozebrać można wszystko, pytanie tyko czy ma się czas i chęci. Ja w swojej staram się w miarę możliwości dłubać samemu. To już zależy od Ciebie ale zanim ja coś kupię próbuje rozwikłać problem własnoręcznie :hyhy:

_________________
Obrazek
Było: '88 E34 530i
Było: '95 E34 525i
Było: '91 E34 535i
Jest: '01 E46 330ci TITANSILBER METALLIC (354) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158221


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2007, 16:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: Jaworzno
robertbmw napisał(a):
Luzy zaworowe - kiedy ostatnio je sprawdzałeś i jaki luz był ustawiany.


Co prawda niewiem jaki był ustawiony ale ostatnio byłem w serwisie BMW Wojkowice z nie równą pracą silnika, pierwsze co powiedzieli to ustawić luzy, ustawili, sinik chodzi równiej. Nie sądze by ustawili to źle. To było ~700km temu.

Ale po odpalaniu w -5st. sam się przegazowuje na 2000 rpm. potem spada tak że świeci się kontrolka oleju i tak w kółko. Dlatego po odpaleniu zimnego silnika dodaje gazu i trzymam gaz przez kilkanaście sekund. Ale potem też faluje... faluje w sumie kilka minut :(


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL