BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 19:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Pada Akumulator- wina elektryki czy akumulatora ....
PostNapisane: 28 stycznia 2007, 01:56 
Czesc... Mam tego typu problem ze po zgaszeniu samochodu cos rozladowywuje akumulator.... Wyglada to tak ze po ok. 1-1.5h po zgaszeniu go juz nie odpale. ozrusznik nie zakreci... Natomiast czasem kreci jak marzenie, jakby nic go wtedy nie rozladowywalo... Po zgaszeniu klemy iskrza delikatnie po ich odlaczeniu aleto moze byc wina jakichs kondensatorow zegarkow i takich tam... Natomiast po uplywie ok 3h i wiecej zaczyna krecic rozrusznikiem... I np nastepnego dnia go odpale... Akumulator w takim przypadku wydaje mi sie ze jest ok. Cos pobiera prad i po calkowitym rozladowaniu sie nie pobiera i napiecie na akumulatorze powraca... Wiec pytanie co moze pobierac prad...? Czy ktos sie spotkal z takim problemem w e36 wlasnie ii wie co moze bbyc za to odpowiedzialne???
Z gory dzieki za info...


Ostatnio edytowano 28 stycznia 2007, 22:53 przez Drago7, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2007, 09:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
zmierz miernikiem pobór prądu.


u mnie prąd pobierało zwarcie w komputerze silnika.

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2007, 09:47 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 234
Lokalizacja: Lipowa k/Żywca
Moje BMW: E36 318i Touring
Kod silnika: M43b18
Drago7, Witam! Ja po zakupie swojej coupety tez mialem to samo! czasem aku padal w kilka godzin a czasem bylo ok!
Czy masz jeszcze inne objawy np. szyby sie zle domykaja? centralny nie wraca tzreba dwa razy zamykać? ja mialem sporo objawów.

Radze zobacz sobie wiązkę kabli w tylnej swojej buni. obejrzyj dobrze może się przetrała i jest zwarcie. Daj cynk co i jak było!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2007, 10:52 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 48
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36
proponuje przyjrzec sie bardziej, czy jest duza wilgoc, czy jak jest cieply to pali bez problemu, ile czasu zajmuje mu zeby sie rozladowac ? ile latek ma akumulator ? moze czas go wymienic ?? jak dlugie trasy robisz autem ?? po kilka kilometrow czy jakies dluzsze ? moze nie ma czasu sie naladowac dobrze ? mimo wszystko na 80% kable zasilajace do wymiany, zobacz czy nie masz zasniedzialych koncowek przy akumulatorze, jak masz to przetrzyj papierkiem sciernym.
pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2007, 12:21 
Zdajesie bedzie trzeba zrobic weryfikacje tego co jest odpowiedzialne za taki stan. Mam nadziee ze to nie bedzie komputer silnika...:/ Problemow z centralnym nie ma a elektrycznych szyb nie mam. Potrafi sie to stac nnawet jak stoi w garazu w cieple dni. Samochod potrafi nie odpalic jak jeszcze jest cieply... I wlasnie nie ma reguly na to kiedy sie rozladuje a kiedy nie..:/ Co jescze mu dolega to to ze nie zawsze oswietlenie wnetrza zgasnie po zamknieciu drzwi w samochodzie i trzeba wylaczzac recznie. Ale to chyba nie bedzie miec wplywu na taki stan zeczy bo oswietlenie nigdy wlaczone nie bylo .. Klemy zasniedziale nie sa. Akumulator tez watpie aby byl zly bo w takim przypadku by nie odpalil nastepnego dnia, a wyglada na to ze po dluzszym czasie on potrafi sie zgenerowac na tyle zeby nastepnego dnia odpalil. Jakby cos pobieralo prad i po rozladowaniu to sie odlaczalo. A gdzie komputera silnika szukac? I czy bezpiecznik od niego jest w skrzynce z bezpiecznikami czy gdzies indziej...? Sprobuje mu pobor pradu zmierzyc. Ale dysponuje tylko amperomierzzem do 10A Najwyzej w imie nauki sie go poswieci...:/

Piszcie jak macie podobnego typu objawy i co bylo przyczyna takiego stanu.

Pozdrawiam...


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL