BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 23:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e32] 750 problem
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 18:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: chojnice
Witam dzisiaj stałem się szczęśliwym [chociaz niewiem jak z tym szczęśliwym] posiadaczem 750 z full wypasem bma jest zagazowana ;-/ ale mój problem dotyczy tego że słąba coś jest ale nieraz idzie dobże [tylko na benzynie] więc tak najpierw opowiem co się dzieje na benzynie jest w trybie E no ok kop 180 w momencik osiąga ale jak przełązcyłem na S to muł nieziemski 0 kopa nic w przód zpowrotem przełączyłem na E no i tak samo musiałem przegazowac kilkarazy i wyłączyc bme wtedy znów kop itd. [mi wygląda nato jak by się zalewała?? na S] a na gazie sprawa wygląda tak: 0 kopa nic do przodu muł ale jeszcze jedno zapaliła mi się dwarazy kontrolka między licznikami zapomniałem co tam było napisane ale jakieś trzy litery i samochód słabł i słabł zatrzymałem sie zgasł zapaliłem i znów ok tylko słąbo ;-/ w międzyczasie na komp. jakies info wyskakiwały getriebe program..
ps. Jakis mózg załozył do niej filtry storzkowe ;-/ zamiast oryginalnych ale czy to aby tylko wina tych filtrów silnik pracuje cicho i równo gaz jest w niej od 2005r.
kurde no niewiem co z tą bryką jest ;-/


Ostatnio edytowano 22 stycznia 2007, 22:22 przez vlad195, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 19:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 708
Lokalizacja: STALOWA WOLA
Moje BMW: E61 530d 231KM
Kod silnika: M57N2
Getribe program to oznacza problemy ze skrzynią... działa w trybie awaryjnym. Jak zgasisz auto błąd się resetuje , ale po chwili pojawia się znowu:(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 19:21 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Skoro na E idzie dobrze a na S wariuje to podejrzewam usterke komputera skrzyni .

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 19:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: chojnice
no ale na e równiez nieraz ma szajbe raz idzie raz nie ale przeważnie jest ok możesz mi napisac tak przyblizony koszt tego sterownika do skrzyni i gdzie mógłbym go dostac no ale czy toi napewno by było to ;-/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 19:54 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Musisz koniecznie podjechac gdzies na komputer diagnostyczny. Po odczytaniu błedów bedzie mozna cos wiecej powiedziec. Komputer najlepiej uzywany kosz ok 100-150zł ,moze i taniej. Np na allegro jest ciagle masa rozebranych na czesci 750 , na pewno znajdziesz bez trudu.
Ale najpierw diagnostyka.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 20:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 708
Lokalizacja: STALOWA WOLA
Moje BMW: E61 530d 231KM
Kod silnika: M57N2
Ja proponuję najpierw podmienić na próbę, to nie dużo roboty. Mnie się wydaje że jednak to nie komp.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 20:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: chojnice
yy a jak nie komp to co może być tego przyczyną ?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2007, 22:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
Zacznij od sprawdzenia świec. Jak nie wiesz kiedy były wymieniane to wymień je odrazu. Oczyść filtry powietrza. Możesz je umyć w zwykłum proszku do prania (wrzóć do pralki, albo umyj je recznie), potem użyj specjalnego preparatu do oliwienia stożków.
Ta ikonka na zegarach to EML, czyli elektroniczne przepustnice. Możesz je mieć uszkodzone, jak je sprawdzić to przeczytasz na forum BMW Klub Polska, bo był tam taki temat napewno.
Automat zostaw w spokoju. Jak silnik bedzie oki. to wtedy weź się za automat (choc mi się wydaje, żę problem z automatem występuje, ponieważ silnik źle pracuje).
Co do małej mocy samochodu na gazie to może być wina nieodpowiednich mixerów bądź parowników


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 05:09 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Piotr_Ł napisał(a):
Oczyść filtry powietrza. Możesz je umyć w zwykłum proszku do prania (wrzóć do pralki, albo umyj je recznie), potem użyj specjalnego preparatu do oliwienia stożków.


jak juz musi kupic specjalny preparat do oliwienia stozków, to nie wydaje CI sie słuszne,zeby od razu kupił w zestawie specjalny preparat co czyszczenia filtrów ?
Piotr_Ł napisał(a):
Ta ikonka na zegarach to EML, czyli elektroniczne przepustnice. Możesz je mieć uszkodzone, jak je sprawdzić to przeczytasz na forum BMW Klub Polska, bo był tam taki temat napewno.
Automat zostaw w spokoju. Jak silnik bedzie oki. to wtedy weź się za automat (choc mi się wydaje, żę problem z automatem występuje, ponieważ silnik źle pracuje).


no własnie najpierw polecałbym diagnostyke- EML jest scisle powiazane z komputerem skrzyni , wiec usterka kompa skrzyni moze ogłupiac EML i na odwrot .Zamiast snuć czcze dywagacje , kolega Vlad musi najpierw odczytac błedy, bo przyczyn moze byc 1001.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 11:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
Frank napisał(a):
jak juz musi kupic specjalny preparat do oliwienia stozków, to nie wydaje CI sie słuszne,zeby od razu kupił w zestawie specjalny preparat co czyszczenia filtrów ?

Nie nie wydaje mi się słuszne, bo proszkiem można zrobić to sam. Oczywiscie może kupić jak chce, ale pierwsze czyszczenie i tak lepiej zrobić w duzej misce z wodąi proszkiem. Nawet nie wiesz ile tam syfu może być.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 11:22 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Ja czytałem ,ze zwykłe srodki czyszczące typu proszek mogą raczej zaszkodzic filtrowi . Lepiej kupic spray do czyszczenia K&N, wypsikac filtr a pozniej wymoczyc w wielkiej misce z wodą.
Zestaw do czyszczenia i oliwienia kosztuje 45zł , po co kombinowac?

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 15:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
Frank napisał(a):
Ja czytałem ,ze zwykłe srodki czyszczące typu proszek mogą raczej zaszkodzic filtrowi . Lepiej kupic spray do czyszczenia K&N, wypsikac filtr a pozniej wymoczyc w wielkiej misce z wodą.
Zestaw do czyszczenia i oliwienia kosztuje 45zł , po co kombinowac?


Mam zarówno środek do czyszczenia jak i do oliwienia. Po co kombinować ? Zapewne filtry to nie jakieś K&N tylko zwykłe chińskie produkty. Takie filtry to zwykła gąbka. Poza tym wiele osób poleca ten sposób i to w markowych filtrach. Dobry jest też ludwik i woda.
Poza tym filtry mogą być tak zabite, że popiskanie jakimś środkiem i spłukanie nic nie da.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 16:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 708
Lokalizacja: STALOWA WOLA
Moje BMW: E61 530d 231KM
Kod silnika: M57N2
Ale proszek kupić do kolorów czy do białego?? :wstyd:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 17:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
J E L I T O napisał(a):
Ale proszek kupić do kolorów czy do białego?? :wstyd:

mi po proszku do koloru przybyło z 30-40 km więc lepszy ten, choć do białego nie próbowałem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2007, 18:55 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
OO to i ja swoj wykąpię w Persilu ...a moze lepiej w Arielu ? :niepewny:
Moze chociaz z 20 PS wycisne :wstyd:

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 09:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Piotrze a jaki jest najlepszy płyn do płukania?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e32] 750 problem
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 09:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
vlad195 napisał(a):
Witam dzisiaj stałem się szczęśliwym [chociaz niewiem jak z tym szczęśliwym] posiadaczem 750 z full wypasem bma jest zagazowana ;-/ ale mój problem dotyczy tego że słąba coś jest ale nieraz idzie dobże [tylko na benzynie] więc tak najpierw opowiem co się dzieje na benzynie jest w trybie E no ok kop 180 w momencik osiąga ale jak przełązcyłem na S to muł nieziemski 0 kopa nic w przód zpowrotem przełączyłem na E no i tak samo musiałem przegazowac kilkarazy i wyłączyc bme wtedy znów kop itd. [mi wygląda nato jak by się zalewała?? na S] a na gazie sprawa wygląda tak: 0 kopa nic do przodu muł ale jeszcze jedno zapaliła mi się dwarazy kontrolka między licznikami zapomniałem co tam było napisane ale jakieś trzy litery i samochód słabł i słabł zatrzymałem sie zgasł zapaliłem i znów ok tylko słąbo ;-/ w międzyczasie na komp. jakies info wyskakiwały getriebe program..
ps. Jakis mózg załozył do niej filtry storzkowe ;-/ zamiast oryginalnych ale czy to aby tylko wina tych filtrów silnik pracuje cicho i równo gaz jest w niej od 2005r.
kurde no niewiem co z tą bryką jest ;-/


gdyby nie "getribeprogramm" to powiedzial bym ze sondy lambda.. U mojego brata w 750iL z 87 roku tak bylo - zapalala sie kontrolka EML i silnik przechodzil w jakis tryb awaryjny - zero mocy etc. Po wymianie sond wszystko wrocilo do normy. Ale u Ciebie jest cos jeszcze ze skrzynia...

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 16:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
Po pierwsze, o tym proszku do prania słyszałem w firmie tuningowej w Lublinie. Po drugie poczytajcie sobie tutaj jakie ludzie stosują środki do czyszczenia filtrów:
http://streetracing.pl/forum/viewtopic. ... 2b8d2bbb4b
są, za i przeciw stosowaniu takich środków (uwaga w linku jest 7 stron, a odpowiedzi są gdzieś w środku).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 17:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
na Twoim miejscu wywalilbym filtry stozkowe i zalozyl standardowe.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 17:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
stones1 napisał(a):
na Twoim miejscu wywalilbym filtry stozkowe i zalozyl standardowe.

Przy instalacji gazowej jest to mało możliwe, ze względu na brak miejsca na parowniki. Podobno niektórzy wywalają zbiorniczek na płyn do spryskiwaczy przednich lamp, ale ja tego nie widziałem.

Wróćmy do tematu, czy Autor tego topicu rozwiązał jakoś swój problem ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL