BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 17:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] 160-200km/h luzy na kierownicy
PostNapisane: 5 września 2009, 13:53 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 36
Lokalizacja: Kostrzyn nad odrÂą
to mam taki problem podczas normalnej jazdy czyli 120-130km/k kolo kierownicy dziala ok ale przy wiekszych predkosciach dosstaje jakies luzow , czyli takich ze moment skretu kol nie zgrywa sie z kolem na kierownicy . na postoju patrzalem wszystko ok ale mowie przy duzych predkosciach tragedia a zwlaszcza podczas wyprzedzania . co to moze byc gdie szukac usterki ???? Pomórzcie :)





Tak wiec byla zle zbierznosc ustawiona . co z tym sie wizalo drgala kiera przy duzych predkosciach teraz . juz wszystko ok .
Zostaly wymienione wachacze drązki kierownicze , srodkowy drazek kierowniczy prezyny z tylu i przodu , calkowity kosztt imprezy 1950- z czesciami udalo mi sie stargowac z tej sumy 120zł no ale zawieszenie mozna powiedziec nowe :)

_________________
rycz maly rycz


Ostatnio edytowano 28 września 2009, 15:33 przez Klanik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 15:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 913
Lokalizacja: Stettin
Moje BMW: ujdzie
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... it=ostmark
Maglownica?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 16:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1269
Lokalizacja: Krakow/Zakopane
Ja obstawiam drazek kierowniczy :) Poleceam podjechac do feuverta za 25zl pozbedziesz sie watpliwosci co jej dolega, bo tak naprawde to moze byc kilkanascie roznych elementow

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 16:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1269
Lokalizacja: Krakow/Zakopane
Ja obstawiam drazek kierowniczy :) Poleceam podjechac do feuverta za 25zl pozbedziesz sie watpliwosci co jej dolega, bo tak naprawde to moze byc kilkanascie roznych elementow

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 17:09 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
Magiel , luzy na wachaczach ,lub koncowki drazkow kierowniczych.a no i sprawdzil bym amorki ;)

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 15:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 36
Lokalizacja: Kostrzyn nad odrÂą
hmmm maglownice mozna wykluczyc bo w miejscu to samo by sie robilo . A tak mysle, moze to koncówki drązkow kierowniczych albo moze drązki reakcyjne

_________________
rycz maly rycz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 15:52 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 36
Lokalizacja: Kostrzyn nad odrÂą
a ze tak jeszcze zapytam czy ciezko jest naprawic np. te maglownice bo wiecie w 5 litrowym silniku wszedzie slaby dostep

_________________
rycz maly rycz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 18:30 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Żadne tam drążki. Jeżeli byłyby luzy na drążkach to przy ruszaniu kierownicą na boki, krótkimi ruchami, na zgaszonym silniku, byłoby słychać stuki.
Jeżeli auto źle reaguje na kierownicę, jest nie stabilne przy wyższych prędkościach, to przyczyna leży w padniętych amortyzatorach, bądź złej geometrii auta (zbieżność).

Coby nie gdybać, podjedź na stację kontroli pojazdów, przejedź przez ścieżkę diagnostyczną, niech przejrzą zawieszenie zrobią test amortyzatorów i wszystkiego sie dowiesz.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 18:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 36
Lokalizacja: Kostrzyn nad odrÂą
Toudi, i tu masz racje zjedzona prawa opona jest teraz dojrzalem . Dzieki

_________________
rycz maly rycz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL