BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 19:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Problem z obrotami silnika w E30 320i rok 86.
PostNapisane: 5 listopada 2009, 16:51 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 6
Lokalizacja: Kalisz
Moje BMW: e30 320i 86r.
Kod silnika: M20B20
Witam :!:
Mam problem z obrotami silnika M20B20 w E30 320i.
Na biegu jałowym przy zimnym silniku chodzącym na benzynie obroty sięgają
prawie 3k. Po rozgrzaniu silnika spada do 2,5k.
Podczas zasilania LPG na ciepłym silniku chodzi dobrze ale obroty są na około 1k-1,2k na biegu jałowym.
Przy odpalaniu samochodu na zimnym silniku pracującym na LPG, auto się dławi,
bardzo nierówno chodzi i spadają obroty a potem silnik zdycha.
Jak ruszam na LPG przy zimnym silniku muszę dodawać dużo gazu żeby w ogóle ruszył i rusza ze znacznym opóźnieniem. Zamula jak cholera :(
Wcześniej wymieniłem wszystkie świece na nowe (NGK) i przeczyściłem wtryski.
Co to u licha może być :?:

_________________
http://darkwarez.pl/?ap=494515


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2009, 17:16 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Co do wysokich obrotów na jałowym to sprawdź czujnik położenia przepustnicy - nie wiem, jak to tam będzie u Ciebie, bo masz "stare" m20, na Jetronicu chyba jeszcze, ale u mnie jest on pod przepustnicą. Wyczyścić, wyregulować tak, żeby było słychać "kliknięcie" przy delikatnym uchyleniu przepustnicy.

Co do pozostałych objawów - na benzynie pracuje ok?

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2009, 19:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: ostrĂłw wlkp
sprawdzałeś przepływomierz albo silnik krokowy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL