BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2025, 23:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] dokrecanie panewek
PostNapisane: 2 kwietnia 2007, 12:34 
Witam wszyskich! Czyt moze ktos napisac moment z jakim dokrecamy paneki na walku rozrzadu w e34 rok 93 2litry. A i jeszcze cos czy wszystkie otwory chlodzace w bloku powinny miec swoje ujscie w glowicy? Wyciagnelem glowice i okazalo sie ze w niej jest pare otworow mniej i martwi mnie to troche aczkolwiek uszczelka zaslepia te otworty ktorych w glowicy nie ma...


Ostatnio edytowano 2 kwietnia 2007, 13:19 przez Tomasso, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2007, 18:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
nie wiem jak jest w 2litrówce ale ogólnie to bywa że tak jak opisujesz z tymi otworami wodnymi i nie jest to nic dziwnego. co do mometu to jutro dokładnie napisze o ile ktos mnie nie uprzedzi. miłego skręcania pozdro

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2007, 11:48 
to kamien spadl mi z serca! bo problem polega na tym ze nie wiem co sie dzialo z autem zanim je dostalem. Teraz czekam na glowice i do roboty! jak znajdziesz ten moment to wyslij pozdro


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2007, 11:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E-32
Kod silnika: M30B30
Masz tam bodajże 3 rodzaje śrub M6 ,M7 ,M8 .Czy tak?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2007, 15:05 
chodzi mi o panewki ktore trzymaja walki rozrzadu i tam jest tylko jeden rodzaj a jak to nie jestem w stanie Ci napisac


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2007, 15:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E-32
Kod silnika: M30B30
Chodzi mi o to ze podane sa trzy rodzaje śrub. Znalazlem cos takiego -Panewki lozyskowe walka rozrzadu :
M6 -10 Nm
M7 -15 Nm
M8 -20 Nm Silnik M20B20M

Czyli wychodzi na to ze byly montowane trzy rodzaje srub w zaleznosci od roku produkcji!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2007, 16:38 
nie zrozumialem troche wzcesniejszego postu ale wielkie dzieki za pomoc bo o to mi wlasnie chodzilo! Jakbys wiedzial jeszcze jaki rodzaj byl w 93 w 2.0 to bylo by super


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2007, 17:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 202
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E-32
Kod silnika: M30B30
Przekopalem wszystkie dokumentacje jakie posiadam i wszedzie jest podane tylko to co Ci napisalem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL