Nie znam tego silnika ale...Koło pasowe wału korbowego przykręcone jest do piasty która jest osadzona na wale ,zablokowana klinem i skręcona śrubą wchodzącą w wał od czoła .Twój opis jest mocno niespójny
Blachowski napisał(a):
Ukręcił się na klinie pomiędzy kołem pasowym a wałem... Tak naprawde tam owgóle klinu nie było mechanik mi powiedział tylko jakaś kombinacja alpejska. W tej chwili powiedział mi że musiał by rozbierać pół silnika, wyciągać wał, wyciągnąć reszte klinu
był klin czy nie? Jeśli nie to co mechanik zamierza usuwac ? Jeśli tak to zdejmuje koło, piastę ,wymienia uszczelniacz na wale zakłada nowy klin na LOCTITE i po zawodach .Chyba że kanał na wale jest tak mocno zmasakrowany że powyższe zabiegi nie pomogą , ale w to akurat wątpię .Co do wspomnianego kleju to jest znakomitym środkiem .Przemyśl sobie gdzie tu logika żeby do wymiany uszczelniacza na wale demontowac wał ? A z tego co napisałeś tak wynika , po zdjęciu piasty dostęp do klina jest idealny.