BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 22:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E24] Perypetie naprawy szóstki...
PostNapisane: 30 marca 2007, 06:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Siema!

Na jesieni szóstka przestała mi dobrze odpalać. Nie wiedziałem o co biega, świece, kable nowe, kopułka, palec sprawdzone... przekaźniki nie zaśniedziałe, paliwo było, iskra była a samochód nie odpalał szybko, a nawet gasł po drodze.. (automat)

W jednym z bardziej znanych warsztatów (w sumie auto było tam 3 dni) elektryk stwierdził że to luźna kostka komputera, zapłaciłem za diagnozę 100zł - powiedzieli że ją tam psiknęli czymś, ale rewelacji nie będzie a że sam dłubię to przecież nie będą mnie kasować za tyle godzin przy wymianie - zresztą słusznie...


W tym roku wyjechałem właściwie raz z garażu - na zdjęcia do Classic Auto (ukazuje się chyab jutro). Po drodzę zgasła mi 4 razy. Odpalała nawet prawie od razu. Na lotnisku już bardzo słabo... Wróciłem do domu, odpiałem kompa, posprawdzałem wtyczkę, psiknąłem miedziowym smarem , działa... pojechałem po kobiete na przystanek, nie działa...


No to się wzieliśmy do roboty.
Wydłubywanie pinów z innej wtyczki (jeszcze za nią leżę Chivaska), leżenie na progu (wygoda jak sie masz) paaaare godzin... i dupa. nie dość że nie odpala lepiej , to wcale... W końcu stwierdziłem że to nie może być wtyczka bo kontakt jest tam na 100%. Dobrze że nie zacząlem podmieniać pinów i lutować kabli...

W końcu zadzwoniłem po kolegę Pawła - Żuczka (nick Pawel-e30) po lawetę ..... Jak ja nie lubię automatów

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Po zaladunku, który nie był na chybcika, Żuczek wie że mam siekierę w garażu i wie jak cenię swoją kochankę... Piojechaliśmy do warsztatu.


A to właśnie warsztat Marcina Baura , ul.Emaliowa 15.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... ght=#72797


Obrazek

Obrazek

Obrazek



Zostawiłem samochód na koniec dnia w poniedziałek.

Mówię do Marcina "To jutro w południę przyjadę po odbór" oczywiście żartem.

12:05 dzwoni Marcin. Ja odbieram i mówię że żartowałem ;) A Marcin, ale możesz już odebrać... SZOK

Okazało się że jeden z przekażników od kompa był w środku uzkodzony i tracił kontakt... Wymienili, zapłaciłem w sumie 30zł...

Jaki morał?

Chłopaki z Emaliowej to po prostu miłośnicy-marki-nie-od-wczoraj i znają te samochody na wskroś, a nawet najlepszy fachowiec elektryk nie zdziała tyle co osoba, dla której ta marka to nie tylko praca a przedewszystkim hobby.


Dzięki wielkie dla Marcina, jego EKIPY i Żuczka


Ostatnio edytowano 8 kwietnia 2007, 08:56 przez KotSylwester, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 07:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
najważniejsze Radku, że znaleźli przyczyne, dobrze mieć zaufanych i znających się na rzeczy mechaników-pasjonatów marki, masz duże szczęscie, że ich znasz :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 08:08 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
rzeczywiście takie warsztaty to żadkość ,ale całe szczeście że jednak są :ok:

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 09:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
szkoda że takiego warsztatu w Szczecinie nie znalazłem...

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 09:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Wawa-GrochĂłw
Radek tym razem teraz ja jestem w szoku :zdziwko:

Dzięki wielkie w imieniu moim i baura za dobre słowa :)

Naprawde to jest miłe że ktos docenia kawał dobrej roboty :)

Powodzenia z 6 żeby jak najmniej problemów ci sprawiała ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 21:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kubenzy napisał(a):
szkoda że takiego warsztatu w Szczecinie nie znalazłem...
no fakt...
to dobrze że juz szusteczka żyje ;)


ps. i mercedes może dac radość z jazdy :hyhy:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 21:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
dlaczego ten warsztat jest tak daleko :zalamany:

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2007, 08:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2408
Lokalizacja: dolnoÂślÂąskie
taki warsztat to skarb... =D>

_________________
pozdro!
| a w uszach koncert rzędowej szóstki |


-> Zobacz Moja Bunie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2007, 20:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
:zdziwko: Wielkie Dzięki za dobre słowo... !!! Naprawdę nie zrobiliśmy nic wielkiego, ale super że piękna szósteczka już jeżdzi !!!

_________________
SERWIS BMW - 0 661 496 167


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Emaliowa
PostNapisane: 6 kwietnia 2007, 22:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 535
Nic dodać nic ujac!!!!!!!!!!!!!!
TAK TRZYMAC!!!!
Chlopaki szybkow wybijaja sie na wyzyny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2007, 11:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa Praga PÂłd.
ja mam osobiście E34 525i 24V w pakiecie Alpiny :hurra: .teraz udalo mi sie namowic mojego ojca by przekaonal sie do BMW i zamienil swoja omegie ;) na E36 Coupe 2,0 24V z 1995r. oba samochodz sa serwisowane obecnie wlasnie u chlopakow.polecam ich serdecznie.maja dobre ceny i robia naprawde sprawnie i dobrze. ogarniaja wszystko poczynajac od mechaniki po elektronike przez audio. polecam Warsztacik i napewno warto jezdzic do ludzi ktorzy wiedza co robia :):):):):):) polecam serdecznie :padam: :padam: :padam: :padam: :!: :!: :!:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2007, 11:47 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
Wróciłem do domu, odpiałem kompa, posprawdzałem wtyczkę, psiknąłem miedziowym smarem
.

Oj Sylwestrze - z tym smarem miedziowym dałeś ciałka. :kwasny:
Cieszę się, że autko już chodzi i wielke wyróżnienie dla chłopców z garażu.
Przekaźnik w starych modelach który zasila instalację silnikową po załączeniu zapłonu, umieszczony na podszybiu z prawej strony, zawsze był piętą achillesową gdyż zalewała go dosyść często woda. Dotyczy to E12, E23, E24, E28 z silnikami M30.
Wykrycie tak drobnej usterki, wymaga wnikliwości w naprawę przez elektryka i znajomości instalacji elektrycznej w BMW (bynajmniej silnikowej) i zasady na jakiej pracuje.

Jednym słowem BRAVO.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL