BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 17:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] 316 Duzy problem
PostNapisane: 16 lutego 2010, 23:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: e36 316 m40
Kod silnika: B40B16
Witam serdecznie jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość moje problemy są nastepujące Moje auto to e36 316 M40 gaz :wstyd:
1-dlaczego cały czas mi sie palą pompki paliwa wymieniłem juz 3 i wszystkie 3 mi sie spaliły nie wiem co jest kable wszystko git itp co to moze byc ??
2-po rozgrzaniu silnik zaczynaja falowac obroty a nawet zgasnie sonda ???
3-zauwazyłem gdy auto stoi na biegu jałowym delikatnie przygasaja swiatła co to moze byc ???
4-ile moze kosztowac czesci kompletne zawieszenie przod tuleje swoznie łaczniki itp
z gory dziekuje wam bardzo za pomoc Piękne Forum :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 316 Duzy problem
PostNapisane: 16 lutego 2010, 23:29 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 284
Lokalizacja: Llandudno,Walia,UK
Moje BMW: E36 E90 f10
Kod silnika: m50b20 m47n2 N47d20c
zawieszenie na przod to koszt miedzy 250 a 400 zl zalezy co zamontujesz(jaka marke)ja osobiscie polecam meyle na alegro sa cale zestawy to juz cene sam sprawdz.

pompki paliwa ci sie pala bo zakladasz podrobki marnej jakosci jak mniemam,zaloz orginal i zapomnij.I koniecznie wyczysc zbiornik bo jak masz duzo syfu to ci kazda pompa umrze!!!

co do falowania obrotow to temat rzeka z zaczac trzeba od diagnozy kompem!!m40 jest silnikiem dosc awaryjnym wiec duzo zeczy do opisania.podstawa to dobra diagnoza + zajzyj pod pokrywe czy niemasz wytartego walka rozrzadu.


a ze przygasaja swiatla na jalowym to normalka.mozesz ewentualnie wymienic regulator napiecia w alternatorze zeby zaczynal nizej ladowac.ale to normalny obiaw.a sprawdz stan baterij bo moze juz powoli umiera
pozdro!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 316 Duzy problem
PostNapisane: 16 lutego 2010, 23:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: e36 316 m40
Kod silnika: B40B16
mationo napisał(a):
zawieszenie na przod to koszt miedzy 250 a 400 zl zalezy co zamontujesz(jaka marke)ja osobiscie polecam meyle na alegro sa cale zestawy to juz cene sam sprawdz.

pompki paliwa ci sie pala bo zakladasz podrobki marnej jakosci jak mniemam,zaloz orginal i zapomnij.I koniecznie wyczysc zbiornik bo jak masz duzo syfu to ci kazda pompa umrze!!!

co do falowania obrotow to temat rzeka z zaczac trzeba od diagnozy kompem!!m40 jest silnikiem dosc awaryjnym wiec duzo zeczy do opisania.podstawa to dobra diagnoza + zajzyj pod pokrywe czy niemasz wytartego walka rozrzadu.


a ze przygasaja swiatla na jalowym to normalka.mozesz ewentualnie wymienic regulator napiecia w alternatorze zeby zaczynal nizej ladowac.ale to normalny obiaw.a sprawdz stan baterij bo moze juz powoli umiera
pozdro!

Dziekuje ci kolego pozdrawiam :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 316 Duzy problem
PostNapisane: 16 lutego 2010, 23:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: e36 316 m40
Kod silnika: B40B16
No wiesz ja miałem ori pompke ale od 2.0 silnika i tez mi sie spaliła dziwne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] 316 Duzy problem
PostNapisane: 17 lutego 2010, 06:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1642
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tub25
mate36, a benzynę w baku masz? Bo jeżdżąc na rezerwie zarzynasz pompki!

_________________
Mapa google osób z interfejsami do BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] 316 Duzy problem
PostNapisane: 17 lutego 2010, 08:22 
pamietaj ze pompka paliwa pracuje cały czas i jest chłodzona paliwem , wiec te przynajmniej 15 litrów powinienes mieć w baku i czasem pojezdzic na samym bp

co do falowania , to sprawdz szczelnośc dolotu ( guma od przepływki do przepustnicy) , sonde i przepływke (czesto po strzale na lpg sie uszkadza)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [e36] 316 Duzy problem
PostNapisane: 17 lutego 2010, 19:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: e36 316 m40
Kod silnika: B40B16
Ja mam dużo paliwa lekko 30 litrow bo jezdzilem tylko na benzynie a moze to byc uszkodzony zaworek ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL