BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 12:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Uszczelnianie dyfra i sprzeglo Sachs czy Luk?
PostNapisane: 3 lipca 2009, 01:29 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
1 pytanie najwazniejsze opisuje szczegóły:
Byłem w małym serwisie bo spawalem tam tlumik gosciu i ceny wydaja sie byc ok, wymiana amorow np 60zl/szt a jesli chodzi o dyfer mam nieszczelnosc bo obsliniony olejem jest , mowa s3.15 i gosciu powiedzial ze moze go uszczelnic za 250zl.Czy potrzebne sa jakies firmowe uszczelki bmw czy co ?? gosc ma malutki serwis i nie wiem jaka najskuteczniejsza metoda jest uszczelniania , pewnie sa zlote rączki co robia na takich i takich uszczelkach natomiast na co powinienem uwazać? szczegolów nie domawialem ale ciekaw jestem co mozna zrobic za te 250zl.

Generalnie chce żeby to było porządnie i co gosciowi do tego bedzie potrzebne zestaw uszczelek które mialbym ewentualnie sam kupic czy co ???
Mnie osobiscie nic nie mówil zebym cos kupowal czyli niby te 250zl on od a do z robi.

Opcja numer 2 zalać nowy olej i sprawdzać na bierząco poziom oleju? - co o tym sądzicie?pod autem nie zbiera sie olej tylko dyfer jest leciutko olejem utluszczony.


2.Sprawa to sprzegło są 2 marki ponoc podobnych kategori i cen jedno to luk i drugie to sachs,ponoc luk byly firmowo w bmkach ale może sie myle ceny te same ok 450zl.
Które lepsze?

_________________
Było mx-5 NA ,e36 325i szpera , e36 323ci.
Będzie jakaś beemka jeszcze nie wiem jaka ale to trochę potrwa...może e90 kombi?
Podziękowania dla Marko84s który o moją beemkę dbał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 11:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: olsztyn
wytrzyj dyfer i sprawdź gdzie sie poci.u mnie trzeba było zmienić tylko aluminiowa uszczelkę korka wlewu oleju.koszt to jakieś dwa zl.
co do sprzęgła to kupuj LUK-a. sasch ze względu na jakieś tam ekologiczne podejście jakiś procent serii robi z regenerowanych części.wiec nie wiadomo jakie trafisz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 13:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
Gdyby zmienial wszystkie uszczelnienia dyfra to 250 beda kosztowaly same czesci w ASO bez rabatu. Np czesci do uszczelnienia przy polosi ~80zl a przy wale ~150zl. Gosciu albo chce zrobic na zamiennikach albo leci tylko w jednym miejscu. Przypominam ze zdjecie i zalozenie mostu to nie takie 5 minut i tez kosztuje. Popatrz dokladnie gdzie ci leci ten olej i sam kup czesci w ASO. A olej bedzie kosztowal cos kolo 80zl do szpery i pamietaj wymiana tylko na zimno!

Co do sprzegla to nie ma roznicy czy to Sachs czy LUK. Obie marki to najwyzsza polka do zwyklych aut i nie ma sie co zastanawiac. Zreszta jest gwarancja. Ja kupilem komplet Sachsa dwa lata temu i po 50kkm wszystko jak najbardziej OK ;)

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 15:01 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
Ok olej juz mam ten do szper dedykowany castrola dalem 120zl.Wymienię go i wytre od spodu i bede kontrolować bo trudno bylo mi ocenic skąd leci.

Sprzeglo wymienie na luka dziękuje za informacje.

pzdr

_________________
Było mx-5 NA ,e36 325i szpera , e36 323ci.
Będzie jakaś beemka jeszcze nie wiem jaka ale to trochę potrwa...może e90 kombi?
Podziękowania dla Marko84s który o moją beemkę dbał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Uszczelnianie dyfra i sprzeglo Sachs czy Luk?
PostNapisane: 12 marca 2010, 20:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 625
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Moje BMW: e90
Kod silnika: M47/T2
mógłby ktoś podać numery katalogowe uszczelek, których uszkodzenie/zużycie najczęściej powoduje wycieki oleju z dyferencjału? nie wiem jeszcze dokładnie skąd mi ucieka, wiem, że nie z korka. kupować oryginalne czy jakieś może są zamienniki?

_________________
Obrazek
e36 325i sedan m pakiet str 3 viewtopic.php?t=32577


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL