BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 12:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 535i m30 Wady i zalety
PostNapisane: 23 marca 2010, 09:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: rybnik
witam wszystkich chciałbym się dowiedzieć co kolwiek o silniku 535i m30 jego wady i zalety
z góry dziękuję i pozdrawiam

_________________
lidzia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bmw e34 535i m30
PostNapisane: 23 marca 2010, 10:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 310
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: E34
Kod silnika: M51D25
Ja o tym silniku słyszałem same superlatywy. Chociaż podobno jeśli byś chciał używać tego silnika do driftu to nie pamiętam dokładnie, ale chyba przy skręcaniu w lewo silnik przestaje byś smarowany. Ponadto spalanie w granicach 16l w mieście, na trasie podobno do 11-12 schodzi. Ja właśnie rozbieram taką i teraz żałuję, że nie miałem możliwości przejażdżki.

_________________
Części BMW E30 E34 E36

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bmw e34 535i m30
PostNapisane: 23 marca 2010, 12:46 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Większość to wyeksploatowane trupy z instalacjami lpg I/II generacji. Jakbyś trafił na coś ze zdrowym sinikiem to bardzo fajnie jeździ.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bmw e34 535i m30
PostNapisane: 23 marca 2010, 13:39 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Podstawowa wada to jak Pinczer napisał poprzedni właściciele jeżdżący nim jak driftowozem do tego na lpg I generacji.
Często tez wycierają się wałki rozrządu i trzeba je wymieniac ale ksozt nie jest najgorszy robota głowicy z nowym wąłkiem to koło 1000-1500złzależy co jeszcze wyjdzie.

Z zalet silnik z pięknym klangiem i niezłymi osiągami do tego ma spore rezerwy mocy ( sprężanie 9,1 do 1 przy pancernej konstrukcji daje duże rezerwy podciągnięcia mocy ), silnik prosty bezobsługowy prawie po za regulacja zaworów.

Na twoim miejscu szukałbym M30 w automacie i jeżdżącego na PB i tai kupował pewność, że z silnika jeszcze cos zostało potem ewentualnie robisz sobie LPG ( sekwencja !!! ) albo manual i tyla.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL