BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 07:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] M50B20 Zasysa korek wlewu oleju oraz za wysokie obroty
PostNapisane: 23 marca 2010, 12:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 425
Lokalizacja: KRAKÓW/chicago
Moje BMW: 2003 BMW 530i
Kod silnika: M54B30
Witam klubowiczów:)

Przedwczoraj przewiozłem kolegę moją E34 i doszło do tego że już wczoraj pojechaliśmy po E34 dla niego:) . Tranzakcja doszła do skutku ale auto ma dwa główne felery przy silniku :
-Pierwszy to że zasysa korek od wlewu oleju ( tak dość mocno :) )
-Auto ma na wolnych obrotach około 1000 obrotów a powinno mieć jakies 600;), (tak jak moja)
Te same obroty ma na benzynie i gazie:)
Poza tym auto naprawdę zdrowe jak na E34 .

Bardzo was proszę o odpowiedź co to może być , Nadmieniam iż auto posiada instalacje LPG w technologi potocznie nazywanej kranem bez blosa czyste I gen na ktorej odziwo nie strzela :)

Pozdro:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] M50B20 Zasysa korek wlewu oleju oraz za wysokie obroty
PostNapisane: 23 marca 2010, 22:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2704
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
wymontować silnik krokowy i wykąpać w benzynie ekstrakcyjnej, można też podmienić z Twojej tenże silnik krokowy lub przepływomierz...

poszukajcie przy okazji nieszczelności wszelakich w dolocie (gumy, przewody itp)

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] M50B20 Zasysa korek wlewu oleju oraz za wysokie obroty
PostNapisane: 25 marca 2010, 01:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 425
Lokalizacja: KRAKÓW/chicago
Moje BMW: 2003 BMW 530i
Kod silnika: M54B30
Właśnie będziemy podmieniali apropo tego zasysania korka słyszałem że to ponoć może być wina separatora oleju zgadza sie? a jak tak to gdzie on sie znajduje i jak wygląda?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL