BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 23:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] glowica-smarownanie?? 3,5 L b30m35
PostNapisane: 13 sierpnia 2010, 08:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
witam

mam takie pytanie
Czy zaznaczony przeze mnie otwor w linku na dole nie powninien byc pod konikiem w celu samorania ??
czy ta glowa jest napewno dobrze zlozona ?? czy ktos odwalil kiche ??

http://picasaweb.google.pl/84bybs/GlowaE34#5504790561510389906


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] glowica-smarownanie?? 3,5 L b30m35
PostNapisane: 15 sierpnia 2010, 09:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Nikt nic nie wie ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] glowica-smarownanie?? 3,5 L b30m35
PostNapisane: 15 sierpnia 2010, 10:08 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 283
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Moje BMW: E 34 525
Kod silnika: M20B25
wydaje mi sie ze nie tylko jeden by byl taki otwor jakby bylo cos zle zlozone.jesli bylby walek odwrocony to i reszta chyba by nie byla na swoim miejscu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] glowica-smarownanie?? 3,5 L b30m35
PostNapisane: 15 sierpnia 2010, 20:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
no wlasnie tak tez myslalem , nawet mierzylem od paczatku glwoy do dziury i sprawdzalem odleglosc do konikow.
chcialem sie upewnc bo ktos skladal to wczesnej i juz mialem obawy ze to zjebal
nie chcial bym rozkadac tego za jakis czas bo sie cos rozjechalo.

dziekieki za pomoc :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] glowica-smarownanie?? 3,5 L b30m35
PostNapisane: 15 sierpnia 2010, 22:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 247
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N2
tu do smarowania jest ta rurka co biegnie pośrodku o ile wiem. Wiem też , że można ją źle zamontować i wtedy się szybko zużywają krzywki. Gdzieś o tym było w necie

_________________
Pozdrowienia od lenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] glowica-smarownanie?? 3,5 L b30m35
PostNapisane: 15 sierpnia 2010, 22:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
bybs, otwory są 4 a dźwigienek 6, więc jedno z drugim nie ma nic wspólnego ;)

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... cam_shaft/

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] glowica-smarownanie?? 3,5 L b30m35
PostNapisane: 16 sierpnia 2010, 08:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
i teraz z spokojem moge zalozyc glowe :D
czy uszczelki Eringa sa dobre do betek ?
wiadomo odrazu nowe szpilki sa i uszczelki pod kolektory dolot i wylot :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] glowica-smarownanie?? 3,5 L b30m35
PostNapisane: 16 sierpnia 2010, 11:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
bybs napisał(a):
czy uszczelki Eringa

są ok, ja zawsze biorę Elringa, a już trochę w silnikach grzebałem

Szpilki to chyba Kamax najlepiej, takie jak w oryginale, choć i tak najważniejsze jest umiejętne dokręcenie. Ja na starych szpilkach złożyłem M10 i było super, nawet jak się raz mocno przegrzał :kwasny: to i tak nie spowodowało to żadnych problemów
No i nie zalej minerała :P

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL