BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 02:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] 525tds automat. Dziwne objawy i duży problem. pomocy !
PostNapisane: 3 marca 2011, 14:23 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 136
Lokalizacja: Biała Podlaska
Moje BMW: e36 320iTA
Kod silnika: M52B20
Witam, dzisiaj beti niemile mnie zaskoczyła.. mianowicie po wyprzedzaniu przy urzyciu kick-down.. (silnik był nagrzany już) zrzuciła bieg, obrotomierz spadł do zera, zaświeciła się kontrolka skrzyni (koło zębate z wykrzyknikiem w środku) oraz zapaliła się kontrolka od wtryskiwaczy ta po lewej od ikonki grzania świec co to może oznaczać :kwasny: ? po tym silnik był cały czas wkręcony jak wściekły może około 4 - 5 tys obrotów, na luzie to samo, dotoczyłem się tak na parking jakieś 150 - 200 m i zgasiłem od razu, po odpaleniu to samo obrotomierz martwy i wysokie obroty, sprawdziłem bezpieczniki i odłączałem aku, zrobiłem test zegarów więc obrotomierz działa. czy miał ktoś taki cyrk u siebie ? następnie w ogóle przestała gadać.. świeciła się ta kontrolka od skrzyni i wtryskiwaczy :zdziwko: jedyne co było dziwne to, to że kolektor ssący był mokry przy pierwszym, drugim i czwartym cylindrze.. te przewody nadmiarowe były wymieniane parę dni temu są suche.. więc skąd to mogło się wziąć.. chyba nie wygoniło tego z pod uszczelek ssącego... na marginesie pompa zaczynała mi się rozszczelniać i pokapywało sobie.. jakieś pomysły sugestie ? jutro zacznę grzebać się przy tym i zmotywowałem się do zrobienia pompy dzięki temu.. miał ktoś już tak u siebie ? mam nadzieję że to nie skrzynia.... :mad:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] 525tds automat. Dziwne objawy i duży problem. pomocy !
PostNapisane: 4 marca 2011, 18:59 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 136
Lokalizacja: Biała Podlaska
Moje BMW: e36 320iTA
Kod silnika: M52B20
up. nikt nie ma żadnych pomysłów ?? :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL