BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 22:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Jaki opór ma stawiać zasprzęglone visco?
PostNapisane: 31 marca 2011, 06:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43 1.6
Witam, padło mi visco w 1,6 m43 (po dłuższym postoju mogłem swobodnie kręcić wiatrakiem).
Tak się złożyło że kolega miał do sprzedania pół roczne firmy BEHR za przysłowiową flaszkę :)
I teraz tak, po dłuższym postoju dam rady zakręcić wiatrakiem, ale z większym oporem niż w starym viscu.
Tzn, jak auto postoi z godzine to visco ma opór ale da się kręcić wiatrakiem.
Teraz pytanie, czy sprawne visco pozwoliło by na obracanie wiatrakiem?

Kolega sie zapiera że sprawne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Jaki opór ma stawiać zasprzęglone visco?
PostNapisane: 31 marca 2011, 07:18 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
tak jest-kręci się z lekkim oporem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Jaki opór ma stawiać zasprzęglone visco?
PostNapisane: 31 marca 2011, 07:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Jesli zimny kreci sie z lekkim oporem a cieply z wiekszym to jest ok :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Jaki opór ma stawiać zasprzęglone visco?
PostNapisane: 31 marca 2011, 08:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43 1.6
A powiedzcie mi Panowie, bo myślałem że visco mi szumi (było zblokowane jakiś czas) ale zmieniłem visco i silnik wydaje nadal szum i specyficzne miałczenie :)
Co to może być? Znajomy "majster" stwierdził:
rolka klimy, rolka napinacza i jeszcze jakaś tam rolka i że będzie cicho. Co wy na to?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Jaki opór ma stawiać zasprzęglone visco?
PostNapisane: 31 marca 2011, 10:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
ja tez bym na to stawial. Zdejmij pasek i zapal silnik, przez chwile nic mu nie bedzie a zobaczysz czy to rolki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Jaki opór ma stawiać zasprzęglone visco?
PostNapisane: 31 marca 2011, 16:04 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3296
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: TESLA
Kod silnika: ELEKTRYCZNY
Garaż: TESLA MODEL 3 Performance | BMW e92 328iA ALPINWEISS III | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
castagnet napisał(a):
A powiedzcie mi Panowie, bo myślałem że visco mi szumi (było zblokowane jakiś czas) ale zmieniłem visco i silnik wydaje nadal szum i specyficzne miałczenie :)
Co to może być? Znajomy "majster" stwierdził:
rolka klimy, rolka napinacza i jeszcze jakaś tam rolka i że będzie cicho. Co wy na to?

Sprawdź też płyn od wspomagania, czasem jak jest już przepracowany, to pompa od wspomagania potrafi wyć jak opętana.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL