BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2024, 16:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Diody OIL SERVICE gasną za szybko.
PostNapisane: 21 kwietnia 2006, 01:27 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
A więc sprawa wyglada tak od wymiany oleju tj. skasowania oil service ,
przejechalem jakies 400km i w tej chwili zgasła już 2-ga dioda i świecą jeszcze trzy zielone diody,
srednio gasną co 200km każda ,Co się mogło stać ze tak szybko gasną.
Poradzcie co zrobić ,mam skasować jeszcze raz inspekcje :?:

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2006, 09:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
mysle ze mam podobny problem , lecz umnie pierwsza dioda zgasla po przejechaniu oklo 2tys

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2006, 11:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Jeśli diody gasną co ok. 2 tys.km to wszystko jest ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2006, 18:53 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 587
Lokalizacja: kwidzyn obecnie Nederland
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: m52b20
KOWAL dobrze mówi powinny gasnąć co ok 2 tyś km pozdrawiam :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2006, 19:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 12
Lokalizacja: KrakĂłw/Radom
panowie mialem podobny problem zaraz po kupnie wymienilem olej i szybko diody znikały:(
okazalo sie ze zle skasowali je poprostu po wymianie i tyle...trzeba jeszcze raz jechac i niech przytrzymają to urządzonko dluzej:P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2006, 20:37 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
Dzięki czyli ,skasuje sobie jeszcze raz tą inspekcje i powinno być dobrze :)

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2006, 12:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
Ja mam inny problem lecz zwiazany z diodami od oleju. Mam 2,5 M20 170 KM i po zmianie oleju jakis mlokos mi zzerowal diody z tym ze juz przejechalem kolejne 10 000 km i trzeba zmienic olej a nie zgasla ani jedna! choc komputer pokazuje ze nalezy zmienic juz olej. Mam pytanie kto wie jak poprawnie zzerowac inspekcje samemu? Niechce znowu wyrzocic pieniedzy w bloto.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2006, 19:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
prosze bardzo, metoda najtansza i najpewniejsza, mnie jeszcze nigdy nie zawiodla :)
http://www.epwik.com.pl/bmw/serwis.htm

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2006, 12:41 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
Czy ktos stosował ww. metodę w E30 ?

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 listopada 2006, 22:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
Tak, ja :)

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2006, 09:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: KT 44444
prawdopodobnie masz padnięte akumulatory w zegarach , dlatego diody wariują


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2006, 15:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
popieram akumulatorki . miałem taki problem jak jeżdziłem jeszcze e28 525i . :P
tylko że umnie było tak:
skasowałem po wymianie OLEJU i po przejechaniu 2000 km zgasły wszystkie zielone i oświeciła się czerwona i pomarańczowa :zdziwko: .
znowu skasowałem i to samo się stało po 1000 km :zdziwko:
kupiłem zwykłe paluszki 1,2V RECHARGABLE, WYMIENIŁEM , I POKŁOPOCIE.
:super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL